خانه سایه ها (1)(احضار)

(12)
نویسنده:

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2793

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خانه سایه ها

انتشارات پیدایش منتشر کرد:
خانه‌ی سایه‌ها شما را فرا می‌خواند...
بعضی از خانه‌ها فقط تسخیرشده نیستند... آنها گرسنه‌اند. دَش، دیلان، پاپی، مارکوس و آزومی اول کار این را نمی‌دانستند. هر کدام از آنها اول فکر می‌کردند به دلیل خیرخواهانه‌ای به خانه‌ی سایه‌ها دعوت شده‌اند. ولی هیچ چیزِ خانه‌ی سایه ها خیرخواهانه نیست.
پشتِ دیوارهای این خانه، مشکلات وحشتناکی وجود دارد. هیچ کس در آنجا قابل اعتماد نیست. راهروها جا به جا می‌شوند. درها غیب می‌شوند. ارواح، ظاهر می‌شوند. بچه ها ناپدید می‌شوند. راه خروج چطور؟ آن هم ناپدید می‌شود...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

خانه سایه ها 

کتاب خانه سایه ها


بریده کتاب خانه سایه ها:
«بوی شیرین شدیدی اتاق را پر کرده بود، مثل اینکه زیر همۀ اثاثیۀ اتاق آدامس بادکنکی چسبانده باشند. نور خورشید از میان پنجره‌های بلند اتاق به درون می‌تابید و گرد و خاکی را که جستجوی پاپی به هوا بلند کرده بود روشن‌تر نشان می‌داد. کابینت پرونده‌ها در انتهای اتاق کنار دیوار بود. پاپی کشوری مربوطه را پیدا کرد، پرونده را بیرون آورد و روی میز خانم تیت گذاشت.»

دن پابلوکی اولین جلد مجموعۀ خانه سایه ها را در سال 2016 منتشر کرد. این مجموعه‌، تقریباً شما را به یاد «کتاب بچه‌های عجیب و غریب یتیم خانۀ خانم پرگرین» خواهد انداخت. مجموعۀ خانۀ سایه‌ ها در ژانر ترسناک نوشته شده و مناسب نوجوانان است. 

معرفی کتاب خانه سایه ها اثر دن پابلوکی

رمان خانه سایه ها اثر دن پابلوکی با ترجمۀ محمدرضا ملکی، کتاب منتخب انجمن کتابخانه‌ای نوجوانان آمریکا است. ظاهراً ساختمان‌ها خاطره دارند. آن‌ها زخم‌هایی را با خود حمل می‌کنند. همۀ ما چنین لحظاتی را تجربه کرده‌ایم - احساس سرما در هوا، این احساس که قرار است اتفاق وحشتناکی در جایی که ایستاده‌ایم بیفتد. اما برخی خانه‌ها زیادی ترسناک هستند... این خانه‌ها گرسنه‌اند! هر کتاب این مجموعه مملو از عکس‌ها و اشیاء ترسناک است که همراه با هم داستان این خانۀ ترسناک را روایت می‌کنند. نویسنده در کتاب خانه سایه ها داستان‌‌های ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز پنج کودک را به تصویر کشیده است.

خلاصه داستان

خانۀ لارکسپور پنج کودک بین ۱۲ تا ۱۳ سال را فریب می‌دهد و به دام خود می‌کشد. این پنج نفر باید خیلی با دقت به اطراف نگاه کنند - سرنخ‌هایی از اسرار خانه وجود دارد که در سراسر این خانه پراکنده‌اند، و اگر آن‌ها بتوانند گذشتۀ این خانه را کشف کنند ممکن است خانه به آن‌ها راهی نشان بدهد تا بتوانند از دست این کابوس وحشتناک خلاص شوند. آیا آن‌ها آن‌قدر قوی خواهند ماند که نقطه‌ضعف خانه را پیدا و فرار کنند؟ یا وحشت‌های خانه لارکسپور این پنج نفر را دیوانه خواهد کرد؟؟

خواندن کتاب خانه سایه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر نوجوان شما به کتاب‌های ترسناک علاقه‌مند است این مجموعه هدیه‌ای بی‌نظیر برای او خواهد بود. همچنین اگر خودتان نوجوانی هستید که به داستان‌های ترسناک و هیجان‌انگیز علاقه‌مندید مطمئنا مجموعه کتاب خانه سایه ها شما را از خودش ناامید نخواهد کرد.

درباره نویسنده کتاب خانه سایه ها

تصویر نویسنده کتاب خانه سایه ها

دن پابلوکی نویسندۀ آمریکایی رمان‌های ترسناک، معمایی و ماجراجویی برای نوجوانان است. او به همراه نیل پاتریک هریس از نویسندگان مجموعۀ پرفروش نیویورک تایمز The Magic Misfits بوده است. او همچنین مجموعه‌های ترسناک زیادی از جمله تیمارستان گریلاک، عروسی نفرین شده، چهارگانۀ خانه سایه‌ ها و تیمارستان متروک را برای نوجوانان نوشته است. کتاب‌های «تیمارستان گریلاک» و «تسخیرش» کتاب‌های برگزیدۀ انجمن کتابخانه‌های نوجوانان شدند و در فهرست بهترین داستان‌های انجمن کتابخانه‌های آمریکا برای جوانان قرار گرفتند. آثارش تا به‌حال به زبان‌های فرانسوی، یونانی، روسی، آلمانی، لهستانی و فارسی ترجمه شده‌اند.

دن پابلوکی در پراویدنس، رودآیلند ایالتی در شمال شرقی آمریکا به دنیا آمد. در طول سال‌های نوجوانی خانواده‌اش به نیوجرسی نقل‌مکان کردند. دن آن‌جا اغلب با بهترین دوستانش به دنبال ماجراجویی بود. دن از دانشگاه سیراکیوز در رشتۀ تئاتر فارغ‌التحصیل شد. پس از آن برای ایفای نقش‌های مختلف مثل افسانۀ سوار بی‌سر بر روی صحنۀ تئاتر به ایالات متحده سفر کرد. در این تئاترهای ترسناک و پر ازدحام بچه‌ها از ته دل جیغ می‌کشیدند که او امیدوار بود از ترس نباشد. پس از آن مدت زیادی را به فروشندگی لباس، شرکت در برنامه‌های تلویزیونی، منشی‌گری، دستیاری و غیره پرداخت. در این مدت در اوقات فراغتش چیزهایی می‌نوشت و گاهی نیز تا اواخر شب و طلوع آفتاب بیدار می‌ماند و داستان‌های مهیج را تحریر می‌کرد. او اکنون نویسندۀ تمام وقت است و در خانه‌ای قدیمی و ترسناک با دو گربه‌اش زندگی می‌کند!

درباره مترجم کتاب خانه سایه ها

محمدرضا ملکی مترجم کتاب خانه سایه ها است و از جمله آثار ترجمه شده‌اش می‌توان به دیگر کتاب‌های مجموعۀ خانه سایه ها، میهمان دراکولا اثر برام استوکر، شاهزاده و بینوا اثر مارک تواین، ظهور فرانکشتاین اثر کنت اوپل و هیولایی صدا می‌زند اثر پاتریک نس اشاره کرد.

واکنش ها به کتاب خانه سایه ها

«شبح آلود ... ترسناک ... وهم آور...»
Booklist

«بازگشت پابلوکی، پر از رمز و راز، هیولاها و ارواح، مطمئنا طرفداران او را راضی خواهد کرد. یک کتاب به سبک کتاب‌های ترسناک قدیمی و داستان ارواح با فضایی ترسناک که بهتر است آن را شب‌ها بخوانید!»
Kirkus Reviews

می‌توانید کتاب خانه سایه ها را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی 30بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • علیرضا خدامی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب محشرره😍ترسناک هست و هیجانش عالیه.اگر میخواهید این مجموعه رو بخونید سایر کتاب های این نویسنده هم بخونید چون به جرعت میگم بهترین کتاب هایی هستن که خوندم.

  • تصویر کاربر

    • مریم برخورداری
    • پاسخ به نظر

    فقط میتونم بگم بی نظیرههههه اگه میخواین بخرین هر 4جلدشو باهم بگیرین چون کامل کننده ی همن و با گرفتن یکیش متوجه داستان نمیشین

  • تصویر کاربر

    • زینب عباسی
    • پاسخ به نظر

    یکی از بهترین مجموعه های ژانر ترسناک تو دنیا.به حدی داستان این کتاب هیجان انگیزه که خدا میدونه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی