جنگ سایبری (ایجاد پایه و اساس علمی)(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
134

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جنگ سایبری

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرد:
افزایش وابستگی جوامع امروزی به شبکه های مبتنی بر فناوری اطلاعات، باعث می شود تا در زمان درگیری ها اهداف جدیدی ایجاد شوند. از این رو، در حال حاضر جنگ سایبری به عنوان بخشی از سیاست های راهبردی فناوری اطلاعات در کشورهای مختلف مطرح می باشد. در این حالت، توسعه مفاهیم پیشرفته مهندسی مانند ایجاد دیوارهای آتش و حتی بدافزارهای پیشرفته موثر بر روی جنگ سایبری، بر پایه بهترین تجربیات، قانون کلی، فنون سعی و خطا می باشند. با توجه به اهمیت و تاثیر زیاد اختراعات انجام شده در این حوزه، تاریخ به ما آموخته است که ایجاد پایه و مبنای علمی، سرعت و دقت حصول به این پیشرفت ها تسهیل خواهد بخشید.
این کتاب همان گونه که از نامش پیداست، برای کمک به استقرار پایه و اساس علمی در جنگ سایبری طراحی شده است. این کتاب، شامل مجموعه ای از آخرین نتایج تحقیقات و حاصل کار چندین محقق برتر در گوشه و کنار جهان در این زمینه است. در این کتاب بسیاری از جنبه های مهم درگیری های سایبری، شامل استفاده از بات نت ها، موقعیت یابی تله های عسل، انکار و فریب، عامل انسانی و مشکل انتساب مورد بررسی قرار می گیرد. افزون بر این، تلاش شده است تا در این کتاب با تمرکز بر روی جنبه های مختلف جنگ سایبری، به فنون علمی ای که بتوانند برای تحلیل چالش های مرتبط با این حوزه به کار روند نیز پرداخته شود.
در همین راستا، فصول مختلف این کتاب دربرگیرنده مواردی مانند: نظریه بازی ها، مدل سازی شناختی، بهینه سازی، پروفایل سازی خودکار، کاوش پروفایل های پنهان در شبکه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل داده های عظیم و... می باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی