زاده جرم

(7)
نویسنده:

400,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
827

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زاده جرم

کتابسرای تندیس منتشر کرد:
زاده ی جرم داستان پسر کوچک شیطانی است که تبدیل به مرد جوان بی قراری می شود که در حال تلاش برای پیدا کردن جایگاهش در دنیایی است که اصلاً قرار نبود در آن وجود داشته باشد. همچنین داستان رابطه ی او با مادر بی باک، سرکش و به شدت مذهبی اش است- هم تیمی اش، زنی که مصمم بود پسرش را از چرخه ی فقر، خشونت و بی عدالتی نجات دهد. چرخه ای که سرانجام جان خودش را هم به خطر انداخت.
داستان های این مجموعه یکی پس از دیگری خنده دار، پرماجرا و عمیقاً اثرگذار هستند. تروِر چه در دوران سختی ها که باید شام کرم می خورد و زمانی که در حال فرار از دست آدم ربایان از ماشین در حال حرکت به بیرون پرتاب شد یا حتی در سختی های دوران دبیرستان، دنیای عجیبش را با نور ذکاوت و صداقتی راسخ روشن می کند. داستان هایش طوری در هم می آمیزند که تصویر خنده داری از پسری شکل می دهند که در دورانی خطرناک و در دنیایی تخریب شده راهش را پیدا می کند؛ آن هم در حالی که تنها سلاحش حس شوخ طبعی و عشق بی قید و شرط و غیرعادی مادرش است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مریم آقایی
    • پاسخ به نظر

    برای نسل ما که چیز زیادی از آپارتاید نمی دونه خوندن این کتاب لازمه. ضمن اینکه طنز روان و ساده ی نویسنده جذابیت خاصی به کتاب داده.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی