محدودیت صفر (بهارسبز)

(14)
نویسنده:

1,850,000ریال

1,665,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1296

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
6

کسانی که پیشنهاد می کنند
6

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب محدودیت صفر

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
•«کتاب مسحورکننده ی محدودیت صفر می تواند بشریت را بیدار کند. این کتاب، قدرت چهار عبارت ساده را برای دگرگونی زندگی تان به تصویر می کشد. کتابی مبتنی بر عشق از نویسنده ای عشق طلب. این کتاب فوق العاده ارزشمند است!»
دبی فورد، نویسنده ی کتاب پرفروش نیمه ی تاریک وجود
•«من عاشق این کتاب هستم. فکر می کنم این کتاب راهنمای فوق العاده ای برای تغییر در زندگی حداقل یک نسل باشد. این کتاب می تواند رویداد برجسته ای برای مورخان محسوب شود. به نظر من ، این کتاب می تواند شروع جنبشی برای پایان به جنگ، فقر و ویرانی محیط زیست در زمین عزیزمان باشد».
دکتر مارک گیتلر
•«این کتاب همه ی الگوهای پیچیده و گیج کننده ی گذشته در باره ی موفقیت را کنار زده و مسیر تازه و روشنی برای دگرگونی زندگی فقط با برداشتن یک قدم را آشکار می سازد. با خواندن محدودیت صفرِ وایتلی، آماده ی سفری چالش برانگیز و الهام بخشی شوید که ورای تصورتان است».
کرگ پرین
•«در کتاب محدودیت صفر، وایتلی حقیقتی که همه ی اصول مهم معنوی، علمی و روانشناسی ارائه داده اند را در ساده ترین شکل بیان کرده است. چکیده ی تمامی این اصول این است که تنها پاسخ به چالش های زندگی؛ عشق ورزی وسپاسگزاری است. این کتاب را بخوانید چراکه پیام آن یادآور حقیقت و توانایی است که در وجودتان نهفته است».
جیمز آرتور ری، فیلسوف و نویسنده ی کتاب پرفروش معنویت عملی و علم موفقیت
•«محدودیت صفر بهترین و مهم ترین کتابی است که جو وایتلی تا به حال نوشته است».
سیندی کشمن
•«کتاب شگفت انگیزی است! هر آنچه که در طول بیست و یک سال مطالعه یاد گرفته ام در این کتاب خلاصه شده است. اگر در جستجوی آرامش حقیقی هستید، انتخاب درستی داشته اید. این کتاب همان چیزی است که به آن نیاز دارید».
دیوید گارفینکل، نویسنده ی کتاب عناوین تبلیغاتی که از شما یک ثروتمند می سازند
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • Sana Mahtab
    • پاسخ به نظر

    این کتاب عالیه، و حتما باید جلد دوم ش هم خونده بشه، اینکه بفهمی تمام دنیای تو ضمیر ناخود آگاه توست و قدرت تغییر شو داری، با تکرار و ایمان به چهار عبارت ساده و کوتاه، هیجان انگیز و آرامش بخش. جزو کتاب های فرا روانشناسی دیدم تو کتاب فروشی ها، و از سی بوک واسه دوستام سفارش دادم، مرسی از شما

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی