توهم آگاهی

(32)

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3457

علاقه مندان به این کتاب
91

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب توهم آگاهی

نشر کوله پشتی منتشر کرد:
همۀ ما با این توهم زندگی می کنیم که بیشتر از آنچه حقیقت دارد، می دانیم. انسان ها جوامع و فناوری های بسیار پیچیده ای را به وجود آورده اند، اما بیشتر ما حتی نمی دانیم یک قلم یا یک توالت فرنگی چطور کار می کند؟ با وجود درک اندکمان، چگونه این همه دستاورد داشته ایم؟
ذهن انسان هم می تواند جلوه ای درخشان داشته باشد و هم اسف بار. ما نهادهای دموکراتیک خلق کرده ایم، روی ماه ایستاده ایم و ژنوم خود را توالی داده ایم، با این حال هرکدام از ما گاهی اوقات افرادی غیرمنطقی، مستعد خطا و بیشتر اوقات حتی نادان هستیم.
بسیاری از ما بخش قابل توجهی از زندگی خود را به عمد در توهم به سر می بریم. توهمات می توانند ما را به انجام کارهایی ترغیب کنند که در شرایط عادی انجام نمی دهیم. آیا این کار اشتباه است؟ آیا واقعاً باید توهمات خود را به حداقل برسانیم؟ شما با اجتناب از توهم، از آنچه می دانید و نمی دانید آگاه خواهید شد و این در نهایت می تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 1

    دانسته هایی دانسته وجود دارند.آنها چیزهایی هستند که می دانیم که می دانیم. نادانسته هایی دانسته وجود دارند. یعنی، چیزهایی که می دانیم که نمی دانیم. اما نادانسته هایی نادانسته هم وجود دارند.چیزهایی که نمی دانیم که نمی دانیم.

عیدی