آدم های سمی

(17)
نویسنده:

2,999,000ریال

2,699,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
858

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آدم های سمی

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
بعضی از افراد واقعاً می‌توانند شما را از شدت عصبانیت دیوانه کنند! آیا کسی در زندگی شما وجود دارد- یک خویشاوند، رئیس، دوست، یا حتی همسر- که دیوانه‌تان کند؟ آیا افرادی وجود دارند که باعث شوند احساس ناکارآمدی، بی‌ارزشی یا بدبختی کنید؟ اگر شخصی در زندگی شما هست که از شما حمایت نمی‌کند و آرزوی خوشبختی شما را ندارد، پس در زندگی خود فردی «سمی» دارید.
از این پس دیگر ناچار نخواهید بود که یک قربانی باشید، شما دیگر کسی نیستید که ندانید چگونه می‌توان با آدم‌های سمی مقابله کرد. دیگر هدفی برای حرف‌های زشت و منفی دیگران نخواهید بود. این کتاب راهنمایی است که به شما کمک می‌کند تا اطمینان یابید که چگونه باید رفتار کنید و حرف بزنید تا آدم‌های سمی دیگر نتوانند به خانه‌تان نفوذ کنند و سلامت ذهن و روان و همچنین جسمتان را به خطر بیندازند. شما خواهید آموخت که ابزارهایی در دست دارید و توانایی‌هایی در وجودتان هست که می‌توانند به شما کمک کنند تا شاد زندگی کنید.
این کتاب، کتاب راز بقا است و به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید در میان آدم‌های سمی زنده بمانید و قدرتمند زندگی کنید و در عین حال به شما نشان می‌دهد که چگونه خودتان هم به آدم‌های سمی زندگی دیگران بدل نشوید و اجازه دهید تا جامعه‌ای سالم‌تر و بهتر داشته باشیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • زهرا مجدی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب واقعا کمک میکنه تا از آدم‌هایی که مدام بهمون انرژی منفی میدن دوری کنیم. تحمل کردن رفتارهای سمی بقیه فقط باعث آسیب به خودمون میشه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی