هر برند یک قصه است

(21)
نویسنده:

1,680,000ریال

1,512,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2479

علاقه مندان به این کتاب
42

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هر برند یک قصه است

نشر اطراف منتشر کرد:
آدم‌ها دوست دارند درگیر قصه‌ای بزرگ‌تر از قصه‌ی خودشان بشوند. برندهایی که مشتری‌ها را در دل روایتی بزرگ‌تر قرار می‌دهند، ارزش محصولات‌شان را بالا می‌برند. آیا برندتان به قصه‌ی عمیق‌تری منتهی می‌شود؟ آیا محصول‌تان برای مشتری‌ها مثل ابزاری هست که برای مقابله با چیزهای ناخوشایند از آن کمک بگیرند؟ آیا قصه‌ی برند شما راه‌حلی برای مشکل بیرونی، درونی و فلسفی مشتری ارائه می‌دهد؟
مخاطبان دیگر علاقه‌ای به شنیدن قصه‌ی برند یا قصه‌ی موفقیت شخصی کارآفرینان ندارند؛ آن‌ها تشنه‌ی قصه‌ای هستند که قهرمانش مشتری باشد، نه برند.
کتاب «هر برند یک قصه است» هم به آفرینندگان برندها یاد می‌دهد چطور قصه‌شان را روشن و شنیدنی به گوش مشتری برسانند، هم حقیقتی مهم‌تر از این یادشان می‌اندازد که «مشتری‌ها معمولاً اهمیتی به داستان شما نمی‌دهند؛ مهم داستان خودشان است.»
«هر برند یک قصه است» گزارشی رسمی و خشک از آخرین یافته‌های علمی در حوزه‌ی بازاریابی نیست و راهکاری پیچیده و سخت فهم برای ساخت برند هم پیش پای ما نمی‌گذارد. این کتاب مراحل هفتگانه‌ی قصه‌گویی مؤثر را برای معرفی و موفقیت محصول یا خدمتی که به مخاطب عرضه می‌کنیم به زبانی ساده توضیح می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی