صلیب آبی (ماجرای پدر براون و کشیش کارآگاه)

(7)

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
593

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صلیب آبی

انتشارات طرح نو منتشر کرد:
پدر براون یکی از نامتعارف ترین پرسوناژهای تاریخ ادبیات پلیسی است. این کشیش کاتولیک رومی خپله و عینکی همیشه کلاهی سیاه و عصایی در دست دارد، با صورت گرد و نگاه کودکانه اش ساده دل و هالو به نظر می رسد. آنقدر گیج و حواس پرت و دست و پاچلفتی است که حد و حساب ندارد.
اما با وجود همۀ این خصوصیات یکی از چهره های اسطوره ای ادبیات پلیسی و از جملۀ ابرمردان کاوشگری و جرم ستیزی به شمار می آید.
شیوۀ کاوشگری پدر براون با روش دیگر همتاهایش تفاوت دارد. او با دانش و تکنیکهای رایج پلیسی بیگانه است و کمترین اطلاعی از آنها ندارد.
به گفتۀ یکی از منتقدان، حتی قادر نیست بین اثر انگشت دست و پا فرق بگذارد، آنچه در حل معماها یاری اش می کند، عقل سلیم است و قابلیت درک بدیهیاتی که سایرین بی توجه از کنارش می گذرند یا از فهم شان عاجزند.
چسترسون، پدر براون را خلق کرد تا تفکری فلسفی را تجسم ببخشد، یعنی همان هدفی را پی گیری می کرد که ولتر از آفرینش میکرومگاپس داشت.
بر اساس داستان های پدر براون سریالهای تلویزیونی متعددی ساخته شده است که موفق ترینشان سریالی بود که در آن بازیگر برجستۀ انگلیسی، "سر آلک گینس" به پرسوناژ پدر براون جان بخشید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پوریا خرده گیر
    • پاسخ به نظر

    سلام سپاسگزارم از فروشگاه خوب شما و هچنین ارسال سریع کتاب لطف کردید

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی