مقدمات جامعه شناسی (گیدنز)

(15)

3,600,000ریال

3,240,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1041

علاقه مندان به این کتاب
28

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مقدمات جامعه شناسی

انتشارات نی منتشر کرد:
انسان در دنیای امروز احساس آزادی می‌کند و احساس هیجان و سردرگمی و حتی تناقضی تمام‌عیار. دوستی‌ها و ارتباط‌ها به یمن نوآوری‌های بی‌شمار در رسانه‌های جدید و اینترنت و دنیای آنلاین نسبت به گذشته از بسیاری جهات ساده‌تر شده است ولی، درعین حال، جرائم خشونت‌آمیز و تروریسم و جنگ و نابرابری اجتماعی دیرپا را شاهدیم. تکنولوژی با سرعت فزاینده‌ای پیش می‌رود و فرصت‌ها و امکانات جدیدی پدید می‌آورد، اما از سوی دیگر، نگرانی نسبت به اثر ویرانگر حیات مدرن بر محیط طبیعی و گرم‌شدن زمین و فرسایش محیط‌زیست هم دامن می‌گسترد. زندگی اکثر مردم کشورهای نسبتاً ثروتمند از لحاظ مادی بهتر از گذشته است ولی در نقاط دیگر جهان میلیون‌ها انسان در فقر به سر می‌برند و کودکان از گرسنگی و فقدان آب سالم و امکانات اولیه‌ی زندگی جان می‌سپارند.
جامعه‌شناسی مطالعه‌ی علمی حیات انسان و گروه‌های اجتماعی و کل جوامع و تلاشی است برای درک و شناخت این تحولات و واکنش انسان به این تحولات. جامعه‌شناسی به ما نشان می‌دهد این دنیا چگونه پا گرفته و چرا اوضاع زندگی ما از زندگی نیاکان و گذشتگان‌مان سخت متفاوت است. جامعه‌شناسی علمی است که نقشی بنیادی در حیات فکری مدرن دارد و به ما کمک می‌کند دنیا را به دنیای بهتری تبدیل کنیم.
مقدمات جامعه‌شناسی شامل 9 فصل از کتاب جامعه‌شناسی گیدنز (ویراست هفتم) برای درس «مبانی جامعه‌شناسی» در دوره‌ی کارشناسی عموم رشته‌های دانشگاهی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی