رفتار مصرف کننده (گالینگور)

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
210

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رفتار مصرف کننده

انتشارات علم منتشر کرد:
مخاطبان هدف این کتاب کسانی هستند که به رفتار مصرف‌کننده به عنوان یک رشته پژوهش محور نگاه می‌کنند و قصد دارند به کمک آن به مشکلات ناشی از کاربرد بازاریابی و یا سیاست‌های مرتبط با مصرف‌کننده بپردازند. مشکلاتی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده، هم در اقتصادهای پیشرفته و صنعتی، و هم در اقتصادهای نوظهور وجود دارند. این کتاب می‌تواند در تمام نقاط جهان کاربرد داشته باشد.
رفتار مصرف‌کننده: کاربرد در بازاریابی، به بیان زوایای پژوهش محور رفتار مصرف کننده که اهمیتی جهانی دارند، می‌پردازد. بعد از مقدمه به توضیح الگوهای خرید مصرف‌کننده که معمولا از مطالعات بازارهای اقتصادی به دست آمده‌اند و نیز نحوه توصیف این الگوها و کاربرد آن در بازاریابی پرداخته شده است.
سپس به تبیین پژوهشی متمرکز شده که به خوبی بیانگر درک و شناخت مخاطب از تصمیم گیری مصرف کننده بوده و نشان می‌دهد بازاریابان و سیاست‌گذاران چگونه می‌توانند از این شناخت استفاده کنند. بخش آخر کتاب به واکنش مصرف‌کننده نسبت به مداخله در بازار پرداخته و موضوعاتی نظیر نتایج تحقیقات در زمینه قیمت، ترویج، پیشنهاد شفاهی و تبلیغات را مطرح می‌کند.
اکثر کتاب‌های مربوط به رفتار مصرف‌کننده پرحجم بوده و تصویرپردازی خوبی دارند ولی موضوعات را به روشی غیرمنتقدانه مطرح کرده‌اند. اغلب در این کتاب‌ها به جای ارائه مدارکی که خواننده را در درک مشکلات بلندمدت بازاریابی کمک کند، صرفا به موضوعات عادی و رایج پرداخته شده است. این کتاب‌ها به قدر کفایت به پژوهش‌های قوی رفتار مصرف‌کننده نپرداخته و در مواردی هم که به پژوهش‌ها اشاره کرده‌اند، برخلاف روش این کتاب، عدم قطعیت‌ها و نظرات مخالف را نادیده گرفته‌اند.
فروشگاه اینترنتی سی‌بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی