گره کور

(0)
نویسنده:

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
236

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گره کور

انتشارات فروزش منتشر کرد:
«زندگی من با وزش یک طوفان سهمگین که مرا به سوی جهنم راند، زیرو رو شد. درحالی‌که نه خطایی مرتکب شده بودم که سزاوار این عاقبت باشم و نه مشارکتی در این اتفاقات داشته‌ام.
نمی‌دانستم در اطراف من چه می‌گذرد. اما این احساس درماندگی‌ای که در آن دست‌وپا می‌زدم، رفته‌رفته و به شکلی حیرت‌انگیز جایش را به حس مبارزه‌طلبی می‌داد...»
زن جوانی که در اثر یک تصادفِ مرموز حافظه‌اش را ازدست‌داده و به همین دلیل هم بر او نام "گیزَم"(راز) نهاده‌اند، تنها یک خواسته دارد:
می‌خواهد هویتش را بازیابد...
گیزَم ابتدا در بیمارستان و سپس در یک کلینیک خصوصی بستری می‌شود. در فضای محدود کلینیک، با زن جوانی که درگیر ماجراهایی باورنکردنی شده و با دکتر اورهان که توجه خاصی به او دارد، آشنا می‌شود. مدتی بعد گیزم می‌تواند دری را که هویتش پشت آن محبوس مانده، اندکی باز کند. بعد از به دست آوردن حافظه‌اش، با توطئه‌ها، دسیسه‌ها، اتفاقات و نیز با ترکیه‌ای رو‌‌به‌رو می‌شود که گرفتار گردباد سیاسی بزرگی شده که دارد این روزهای سرگیجه‌آور را به درون خود کشیده و با خود می‌برد.
گره کور، زندگی زن جوانی را که در دوره‌ی حساسی از زندگی‌اش در میان چرخه‌ی بی‌رحم زندگی امروزی گیر افتاده، در قالب یک داستان گیرا، به همراه فلش‌بک‌هایی به گذشته بیان می‌کند.
عایشه کولین در این کتاب نیز همچون دو جلد دیگر این سه‌گانه، تلاش و مبارزه‌ برای سرپا ماندنِ یک زن جوانِ بلازدهِ اما عاشق و غیرتمند را در روزهای پرتلاطم کشورش بازگو می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی