دختر عذرخواهی بسه

(0)
نویسنده:

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
70

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دختر عذرخواهی بسه

انتشارات فروزش منتشر کرد:

ریچل هالیس در مقدمه این کتاب نوشته است: وقتی به طور رسمی شروع کردم به نوشتن این کتاب، می‌خواستم اسمش رو بگذارم «عذرخواهی بی عذرخواهی»، این عنوان رو از روی یکی از ترانه‌های دمیلوواتو برداشتم. حتی تا اینجا می‌تونم بگم که این ترانه انگیزه اصلی من برای نوشتن این کتاب بود. اگه با این قطعه بی‌نظیر مواجه بشوید، بلافاصله آن را به فهرست موزیک‌های موردعلاقه‌تان اضافه می‌کنید. موزیک پرانرژی و جالبی است، از همون آهنگ‌های انگیزشی. دمی با این آهنگ می‌خواهد به ما بفهماند که حالش خیلی خوب است و زندگی‌اش را به نحو احسن و باانرژی زیاد طبق قوانین خودش پیش می‌برد.
هرکسی که تاحالا در دام آهنگ‌های کیدزپاپ افتاده است می‌فهمد که گوش دادن به این نسخه مثل جهنم برای پدر و مادرها است، با این همه من دوستش دارم. صبح تا شب گوش دادم، بالاخره سوالی به ذهنم رسید:« چه چیزی در زندگی‌ام هست که برایش تاسف نمی‌خورم؟»
دمی به خاطر زندگی کردن بر اساس قوانین خودش متاسف نیست. به این دلیل که ظاهر خوبی دارد یا حالش خوب است، یا به خاطر اینکه حسادت نامزد قبلی‌اش را برانگیخته، یا در اتاق نشیمن در جکوزی پر از کف حمام می‌کند متاسف نیست، البته موزیک ویدئویی ساخته که حقیقت را بگوید. ولی من چه؟ چه چیزهایی در زندگی‌ام هست که قطعا نمی‌خواهم به خاطرشان عذرخواهی کنم؟...

فروشگاه اینترنتی سی‌بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی