خورشید را بیدار کنیم

(4)

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
379

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خورشید را بیدار کنیم

انتشارات جغد منتشر کرد:
ژوزه مائورو ده واسکونسلوس
نویسنده برزیلی، در 26 فوریه 1920، در بانگو از توابع ریودوژانیرو متولد شد. او که واجد توانایی فطری در نقل قول ماجراها و دارای حافظه‌ای افسانه‌ای و تخیل خیره کننده و تجربه عظیم انسان‌ها بود، برصدد نیامد که نویسنده شود؛ بلکه ناگزیر شد که نویسندگی پیشه کند. رمان‌هایش همچون گدازه‌های آتش از درونش پرتاب شد. بایستی که می‌نوشت.
تنوع آثار ژوزه مائوروده واسکونسلوس او را در میان شوخ طبعی و جدی بودن امور لطیف و غم‌انگیز، هیجان و سنگدلی، به نوسان در می‌آورد. این تنوع و وفورگاهی نثر او را مانند تصویر زندگی از لحاظ کیفی دارای پستی و بلندی می‌کرد.
در "خورشید را بیدار کنیم" می‌بینیم که زه زه در یازده سالگی سرشار از زندگی است. در اینجا همچون زه زه‌ی خردسال "درخت زیبای من" شما را مجذوب خود می‌سازد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهتاب آرامش
    • پاسخ به نظر

    خورشید را بیدار کنیم کتابی شیرین و دوست داشتنی از زندگی زه زه پسر فقیر ، بازیگوش و فوق العاده رویا پردازه. زه زه حالا بزرگ تر شده و داره با غم از دست دادن مرد پرتغالی کنار میاد. اون به خانواده مرفه تری سپرده شده تا بتونه تحصیل کنه و زندگی بهتری داشته باشه . تو این راه دو تا دوست خیالی داره که یکیش آدام قورباغه توی قلبشه و دیگری موریس بازیگر هست..

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی