قوانین کاریزما

(4)

1,500,000ریال

1,200,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2664

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قوانین کاریزما

انتشارات شباهنگ منتشر کرد:
كاریزما مهارت انگیزشى بسیار مهمى براى زندگى است.قدرتى كه اگر مى خواهید بر دیگران اثر گذار باشید باید فرا بگیرید.
در این كتاب شما مهارت داشتن كاریزما را یاد مى گیرید.كاریزما سریع ترین دستاورد را براى شما خواهد داشت و به نحو بارزى موفقیت شما را افزایش مى دهد.
این مهارت بسیار مهم همه ی جنبه ها و ابعاد زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. شغل، کسب و کار و دستاوردهای مادی شما همگی به کاریزما بستگی دارد.
کاریزما به شما این توانایی را می دهد که حمایت دیگران را داشته باشید. یادگیری و تسلط بر مهارت های گوناگون کاریزما شما را به سمت تاثیرگذاری و موفقیت پیش می راند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب قوانین کاریزما اثر کرت دبلیو مورتنسن

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب قوانین کاریزما از سایت آمازون امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب قوانین کاریزما:

کتاب قوانین کاریزما اثر کرت دبلیو مورتنسن نویسنده و متخصص ارتباطات است. این کتاب در سال 2010 منتشر شد و نویسنده در آن مهارت‌های تأثیرگذاری و جذب را به مخاطبین یاد می‌دهد. او در این کتاب بر چهار عنصر اصلی کاریزما تمرکز کرده و به مخاطبان نشان می‌دهد چگونه می‌توانند اعتمادبه‌نفس، اشتیاق، قدرت و خوش‌بینی را در خود پرورش و یا افزایش دهند و بتوانند بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنند.

واکنش‌های جهانی به کتاب قوانین کاریزما:

«کتاب قوانین کاریزما برای کسانی است که تازه کار خود را شروع کرده‌اند یا در رکود گیر کرده‌اند. با خواندن این کتاب می‌توانید متوجۀ نقاط کور احتمالی یا سوگیری‌های ادراکی خود شوید و با راهنمایی مورتنسن آن‌ها را رفع کنید.» - پابلیشرز ویکلی

«کتاب قوانین کاریزما بسیار دقیق نوشته شده است و نویسنده در آن نکات بسیاری را ذکر کرده است. نویسنده در این کتاب به علم تعاملات انسانی وارد شده است.» - لایف اینشورنس سلینگ

«درس‌های کتاب قوانین کاریزما بسیار ساده است و می‌توانید با کمک این قوانین در شغل یا روابط خود به تغییری چشمگیر برسید. خواندن آن را به شدت به همگان توصیه می‌کنم.» - کلارک

چرا باید کتاب قوانین کاریزما را بخوانیم؟

بی‌شک همه دوست دارند جزو آن افرادی باشند که در بدو ورودشان به اتاق همه مجذوب‌شان می‌شوند و انگار تمام مجلس و مهمانی را تحت شعاع خود قرار می‌دهند و در هر کاری موفق هستند. چنین افرادی را کاریزماتیک می‌گویند و شما می‌توانید با مطالعۀ کتاب قوانین کاریزما تمام چیزهایی را که برای توسعه و کاریزماتیک بودن نیاز دارید به‌دست آورید.

جملات درخشانی از کتاب قوانین کاریزما:

«کسانی که هدف خود را می‌دانند توانایی این را دارند که دیگران را مجذوب خود سازند زیرا پرشور و حرارت‌اند و از همین‌رو کاریزماتیک هستند. این را می‌توانید هنگامی که ملاقات‌شان می‌کنید تشخیص دهید. دیگران جذب آن‌ها می‌شوند چون، مردم عمیقاً دوست دارند هیجان‌زده شوند. وقتی دیگران این شور و اشتیاق را در چشمان شما می‌بینند، بیشتر کاریزماتیک می‌شوید. آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانید یاورشان باشید و زندگی‌شان را ارتقا دهید. این امر متضمن این نیست که همه شما را دوست خواهند داشت اما سبب می‌شود به شما به‌خاطر اعتقاد راسخ و اشتیاق‌تان احترام بگذارند. دلبستگی و اشتیاق برای متنفذ بودن و انتقال کاریزما بسیار ضروری و مهم است. افراد کاریزماتیک شور و هیجانی از صمیم قلب منتشر می‌کنند. هنگامی که مخاطبین شور و اشتیاق‌تان را ببینند، از نظر عاطفی با شما همراه می‌شوند. همه‌ی ما کسانی را که شور و هیجان وسرشار از علاقه‌ی قابل باور هستند، دوست می‌داریم. وقی شما نسبت به چیزی دلبستگی شدید دارید، مایلید همه این را بدانند. دوست دارید تا حدامکان افراد بیشتری را پیرو انگیزه و مرام خود سازید. حتی زمانی که کسی با شما مخالفت می‌کند، می‌توانید آزادانه نظرات او را بشنوید در حالی که آرامش، خونسردی و اعتمادبه‌نفس‌تان را حفظ می‌کنید. اشتیاق و دلبستگی بسیار مُسری است. وقتی آن را منتقل می‌کنید اطرافیان‌تان فعال‌تر شده و انگیزه بیشتری برای کار گروهی خواهند داشت. هنگامی که پُر شور و هیجان هستید، مصمم‌تر می‌شوید و این عزم راسخ، پشتکار و استقامت شما را تقویت می‌کند.»

«جان وودن نمونه‌ای بی‌نظیر از شور و هیجان است. همه‌ی اطرافیان او، به‌ویژه بازیکنان‌اش، این شور و علاقه را احساس کرده و تحت‌تأثیر او بودند. او مربی تیم بسکتبال UCLA در دوره‌ی اوج درخشش این تیم بود. او استعدادهای ناب را انتخاب می‌کرد. از آن‌ها تمرین‌های سخت می‌خواست و شور و اشتیاق به آن‌ها می‌بخشید. آن تیم در 27 فصل، 665 پیروزی و 10 عنوان قهرمانی NCAA (اتحادیه ملی ورزش دانشگاهی) را در طول 12 دوره آخر مربیگری او کسب کرد. تیم او رکورددار پیروزی در 88 بازی متوالی بود و چهار فصل عالی و باورنکردنی را پشت‌سر گذاشت. او هرگز بیش از 35000 دلار در سال درآمد کسب نکرد اما هیجان، علاقه و نفوذش بر هواداران و بازیکنان تیم باقی ماند. او عاشق کارش بود و ثابت کرد که اشتیاق و علاقه برای کسب موفقیت بسیار مهم است.»

«شور و شوق خود را پیدا کنید. استفاده از این اشتیاق مثل پیکرتراشی است. هر بار که تکه‌ای از سنگ را می‌تراشید کمی به طرح اصلی‌تان نزدیک می‌شوید. گاهی هم با یافتن چیزهایی که نمی‌خواهید انجام دهید به شوق و علاقه خود نزدیک می‌شوید. آزمودن موارد مختلف را شروع کنید و دیگران را نیز مطلّع سازید. تا زمانی‌که لقمه‌ای از غذایی را نخورید متوجه نمی‌شوید که آن غذا را دوست دارید یا نه. بیشتر مطالعه کنید. در باشگاه‌های بیشتری عضو شوید و زمان بیشتری را برای پیشرفت فردی خود اختصاص دهید. نمی‌توانید به چیزی که درباره‌اش اطلاعاتی ندارید علاقه‌مند باشید. در واقع، یادگیری درباره یک موضوع خاص روش بی‌نظیری برای افزایش شور و علاقه‌تان است. اینجا سؤالی مطرح می‌شود: با زندگی خود چه می‌کنید؟ آیا سرودن زندگی را سر می‌دهید و به‌راستی آن را احساس می‌کنید یا این‌که صرفاً به گذران زندگی مشغول هستید؟ درباره پاسخ‌تان فکر کنید.»

تحلیلی بر کتاب قوانین کاریزما‌:

قوانین کاریزما مهارت‌ها و ویژگی‌های حیاتی مورد نیاز برای جلب اعتماد، ایجاد علاقه و انگیزه‌دادن به دیگران را تقویت می‌کند. کرت مورتنسن تلاقی توانایی‌های محوری انسان را کاریزما می‌داند و معتقد است تقویت این توانایی‌ها به شدت کیفیت زندگی را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود افراد به موفقیت بیشتری در هر زمینه‌ای برسند و درآمد خود را نیز افزایش دهند. تا حدودی، کاریزما ذاتی است، اما مورتنسن در کتاب قوانین کاریزما چهار عنصر اصلی را بررسی می‌کند تا نشان دهد که چگونه هر کسی می‌تواند کاریزماتیک‌تر شود.

در کتاب قوانین کاریزما چه می‌خوانیم؟

کسانی که بتوانند قدرت نفوذ یا کاریزما را به دست بیاورند می‌توانند به راحتی هر کسی را مجذوب خود کنند و در روابط و زمینه‌های شغلی متفاوت به موفقیت برسند. آن‌ها به باوری حقیقی و اعتقادی راسخ در مورد آن‌چه که انجام می‌دهند خواهند رسید. با یادگیری قوانین کاریزما به خودتان اعتقاد پیدا می‌کنید و اعتقاد داشتن به خودتان و رسالتی که دارید، در تمام کارهایی که انجام می‌دهید اشتیاق ایجاد می‌کند. اما، اشتیاق ساختگی، هیاهو و انرژی کاذب، کاریزما را نابود می‌کند. شما می‌توانید با کمک کتاب قوانین کاریزما و با انجام کارهای زیر کاریزمای خود را افزایش دهید:

• همواره اعتبار خود را حفظ کنید؛
• در تمام تعاملات‌تان صادق باشید؛
• همیشه ارتباط خود را با دیگران حفظ کنید؛
• همیشه قابل اعتماد باشید؛
• اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کنید.
با کمک ابزارهای عملی، اصول ساده، تمرین‌های کاربردی و ارزیابی‌های کتاب قوانین کاریزما می‌آموزید که چگونه کاریزماتیک شوید. 

بخشی از فهرست مطالب قوانین کاریزما

پیش‌گفتار
بخش اول: حضور؛ چه چیز را بازتاب می‌دهید؟
فصل ۱: شور و اشتیاق؛ انتقال انرژی خالص
فصل ۲: اعتمادبه‌نفس؛ اعتقاد راسخ قابل انتقال است
فصل ۳: همخوانی؛ حرف‌وعمل
فصل ۴: خوش‌بینی؛ تغییر نگرش
فصل ۵: اقتدار مثبت؛ اجبار و فشار کاریزما نیست
فصل ۶: انرژی و تعادل؛ سلامتی و نشاط
فصل ۷: خوش‌طبعی و شادمانی؛ از درون سرچشمه می‌گیرد

اگر از خواندن کتاب قوانین کاریزما لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• افسانه کاریزما اثر نویسندۀ آمریکایی-فرانسوی اولیویا فاکس کابان است. این کتاب دربارۀ هنر جذاب بودن و راهکارهای مؤثر رفتار کاریزماتیک است. او در این کتاب نشان می‌دهد که کاریزماتیک بودن به همین سادگی نیست اما هر کسی می‌تواند رفتارهای کاریزماتیک را یاد بگیرد و کاریزماتیک شود.

دربارۀ کرت دبلیو مورتنسن‌: متخصص ارتباطات

قوانین کاریزما

کرت دبلیو مورتنسن نویسندۀ پرفروش‌ترین کتاب «راز تأثیرگذاری و نفوذ» است که در سال 2004 منتشر شد. کورت در سال 1967 در جنوب کالیفرنیا به دنیا آمد و در حال حاضر با همسر و چهار فرزندش در ایالت یوتا زندگی می‌کند. او مدرک کارشناسی‌اش را در رشتۀ ارتباطات و تبلیغات در سال 1992 از دانشگاه بریگهام یانگ اخذ کرد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشتۀ بازاریابی از دانشگاه پیتسبورگ در سال 1993 دریافت کرد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی