جاده انقلابی

(8)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1412

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جاده انقلابی

انتشارات برج منتشر کرد:
یک رمان تمام عیار، داستان شکست‌ها، امیدها، آرمان‌ها و حسادت‌ها...
جاده‌ی انقلابی یک تراژدی تمام عیار، امروزی است تقویم زندگی یک زوج آمریکایی که نگران آینده‌شان استنگران نرسیده به ان رویای آمریکایی ؛ رویایی که در پوسترهای تبلیغاتی دهه ی پنجاه، خانواده های حومه نشین را خوشحال و خوشبخت جلوه می داد، و در نهایت همچون بختک بر سر این زوج فرود می آید. زندگی برای آن ها خواب دیگری دیده، یک فروپاشی تام و تمام...

جامعه‌ی آمریکای بعد از جنگ همچنان سنتی است، زنانگی و مردانگی همچنان نشانه‌هایی دارند که باید رعایت بشود. زن باید بچه‌دار شود، مرد باید کار پردرآمد داشته باشد و امنیت خانواده را فراهم کند. خانواده‌ی ویلر کمی متفاوت عمل می‌کنند، حداقل خواسته‌شان این است که دست‌و‌پایی بزنند و سرشان را از چاه سنت بالا بکشند. آن‌ها بیشتر از اینکه به فکر بچه‌ها باشند به فکر خودشان‌اند، غرق در رؤیا و آرزوهایی که فرصت نشده سراغشان بروند. چیزی که ساکنان شهرک انقلابی را متعجب می‌کند همین است.
آن‌ها پا را فراتر از نقشی که برایشان تعیین شده می‌گذارند و به همین دلیل پایین کشیده می‌شوند. مثل پسر خانواده گیوینگز، که برای خانواده جایگاهی مقدس قائل نیست، در برابر اشتباهاتشان ساکت نمی‌نشیند و نهایتاً به عنوان دیوانه از جامعه حذف می‌شود. فرنک و اپریل هم خانواده درست و حسابی نداشتند، یکی‌شان پدر و مادری دارد که به هر چیزی که دارند راضی‌اند و یکی‌شان بدون ‌پدر و مادر بزرگ شده است. هر دو با ترس از اینکه شبیه خانواده‌هایشان باشند زندگی می‌کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب قطره اشکی در اقیانوس را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی