روح یک زن

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
755

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روح یک زن

انتشارات نون منتشر کرد:
تأملی پرشور و الهام‌بخش دربارۀ مفهوم زن بودن.

ایزابل آلنده، نویسندۀ شیلیایی، در سال 1942 به دنیا آمده است. پدرش، توماس آلنده، پسرعموی سالوادور آلنده بود که از سال 1970 تا سال 1973 ریاست جمهوری شیلی را بر عهده داشت و در کودتایی به رهبری ژنرال پینوشه سرنگون و کشته شد. پس از این اتفاق، ایزابل به ونزوئلا گریخت و سیزده سال در آنجا ماند. اگرچه از قبل نویسندگی می‌کرد، به گفتۀ خودش با فرار از شیلی تبدیل به نویسنده‌ای جدی شد.
اکنون ایزابل آلنده را پدیدۀ ادبیات آمریکای لاتین می‌دانند. او بیست و چهار کتاب تحسین‌برانگیز نوشته که به بیش از چهل زبان ترجمه شده‌اند و افزون بر هفتاد و چهار میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. بسیاری از آثار او به فارسی نیز ترجمه و منتشر شده‌اند.
«روح یک زن» شرح حال این نویسندۀ نامدار است، ترکیبی از خاطرات، مرامنامه و بیانیۀ فلسفی زندگی ایزابل آلنده، روایت آنچه او را طی هفت دهه سرپا نگاه داشته و تبدیل به یکی از مطرح‌ترین نویسندگان زن دنیا کرده است ــ تأملی پرشور و الهام‌بخش دربارۀ مفهوم زن بودن.
آلنده این کتاب را در دورۀ همه‌گیری کرونا و با استفاده از فرصت قرنطینه نوشته است. او در مصاحبه‌ای گفته: «همه‌گیری کرونا برایم سکوت، زمان کافی و تنهایی به ارمغان آورد، سه چیز که پیش‌تر باید مدت‌ها برای به دست آوردنشان می‌جنگیدم.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نقد و بررسی فرندز (دوستان و عاشقان) را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی