30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
تاریخ جهان
پایان همیشه نزدیک است

پایان همیشه نزدیک است

(0)
نویسنده:

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
470

علاقه مندان به این کتاب
15

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پایان همیشه نزدیک است

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
- دن کارلین، خالق پادکست‌های تاریخی که برنده‌ی جایزه شده است، به برخی لحظه‌های آخرالزمانی در گذشته نگاه می‌کند تا راهی برای بیان چالش‌های آینده بیابد. آیا روزگار سخت مردم سرسخت‌تری می‌سازد؟ آیا انسانیت قادر است قدرت سلاح‌هایی را که ساخته مهار کند تا خودش را از بین نبرد؟ آیا فناوری وتوانایی‌های انسان به اوج خود خواهد رسید یا به قهقرا خواهد رفت؟ هیچ‌کس پاسخ این پرسش‌ها را نمی‌داند، اما هیچ‌کس آن‌ها را جالب‌تر از دن کارلین نمی‌پرسد.
در این کتاب، کارلین طوری به پرسش‌ها و رخدادهای تاریخی می‌پردازد که برای خواننده خیال‌پردازی به‌نظر می‌آید که ما هم، مانند دوره‌های گذشته، دچار همان سرنوشت شویم. آیا جهان ما تبدیل به ویرانه‌ای برای اکتشافات باستان‌شناسان آینده خواهد شد؟ دن کارلین گذشته و آینده را به‌شکلی فوق‌العاده و رنگارنگ به هم پیوند می‌دهد. در همان حال، پرسش‌هایی که از ما می‌کند تا به آن‌ها فکر کنیم درباره‌ی مهم‌ترین مقوله‌ی قابل‌تصور است: بقای انسان. از ویرانی عصر مفرغ تا چالش‌های دوران هسته‌ای، این موضوع مانند اجل معلق بر انسانیت سایه افکنده است.
یکی از نقاط قوّت این کتابْ واقع‌گرایی آن است. کارلین به‌روشنی بیان می‌کند که در گذشته، بلاهای زیادی بر سر نژاد بشر آمده و در آینده هم گریبان‌گیر بشر خواهد شد. آسیب‌پذیری ما در برابر پدیده‌های طبیعی آشکارا مورد بررسی قرار می‌گیرد. انتشار این کتاب با بیماری عالمگیر کووید 19 همزمان شد و جالب است که در آن، پیش از آغاز این بیماری، به ظهور نوعی بیماری عالمگیر اشاره شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی