30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
سرت را از زندگی ام بکش بیرون

سرت را از زندگی ام بکش بیرون

(1)

1,230,000ریال

1,107,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
447

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سرت را از زندگی ام بکش بیرون

انتشارات مون منتشر کرد:
الکساندرا راینوارث نویسنده آلمانی است. او بیش از سی کتاب نوشته که در مجموع بیش از یک میلیون نسخه از آن ها به فروش رفته است. او ابتدا نویسندگی را به عنوان سرگرمی شروع کرد و بالاخره در سال 2006 به صورت تمام وقت به نویسندگی روی آورد. راینوارث در حال حاضر با خانواده اش در اسپانیا زندگی می کند.
نویسنده در این کتاب به شما آموزش می دهد که چگونه عوضی درون خود را در آغوش بگیرید و نگذارید دیگران در زندگیتان سرک بکشند، از شر کسانی که دوستشان ندارید خلاص شوید، دیگر نگران حرف یا قضاوت اطرافیان نباشیده تصمیمات زندگیتان را خودتان بگیرید، از خواسته ها و نیازهای خودتان استقبال کنید، اجازه مداخله در امور زندگی تان را به کسی ندهید، در عین احترام و ادب رکاگو باشید و در کل همان طور که همیشه می خواستید زندگی کنید. برای هر کسی که همیشه رنج و عذاب نه گفتن را تجربه کرده است؛ این کتاب برای شماست مخصوصا اگر شما یک زن هستید.
یکی از مخاطبان کتاب در مورد آن اینطور می نویسند: «کاش در بیست سالگی این کتاب را خوانده بودم. راهنمایی بامزه لذت بخش و مفید درمورد اینکه چطور به دیگران نه بگویید و با خودتان روراست باشید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتاب 13 گام برای داشتن عزت نفس بهینه در زنان را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه آصفی
    • پاسخ به نظر

    کتاب جالبیه... با خوندنش، این سوال رو از خودتون میپرسید که واقعا میشه انقدر راحت زندگی کرد و به خودم سخت نگیرم و جوابش هم مثبته... خوندنش رو پیشنهاد میکنم👌

  • تصویر کاربر

    • ملیکا کلهر
    • پاسخ به نظر

    واقعا کتاب مفیدیه. مفید و بامزه. میتونه کمک کنه خیلی از عادت های نادرستی که تو برخورد با دیگران داریم رو ترک کنیم و صرفا به خاطر خوشایند کسی به خودمون سختی ندیم.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی