لوکیس و چند داستان دیگر

(0)

700,000ریال

560,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
709

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب لوکیس و چند داستان دیگر

انتشارات افق منتشر کرد:
به نظرم رسید حیوانی بسیار سنگین می‌کوشد از آن بالا برود… دستخوش نوعی هیجان برخاستم و در چند‌متری پنجره‌ام، میان شاخ‌وبرگ‌ درخت، سر انسانی دیدم که با نور چراغم کاملاً روشن شده بود. این صحنه لحظه‌ای بیش طول نکشید، اما درخشش خاص چشم‌هایی که با نگاهم تلاقی کردند بیش از آنچه بتوانم بگویم مرا تحت‌تأثیر قرار داد.
پروسپر مریمه شیفته‌ی عرفان و تاریخ بود، از‌این‌رو تحت‌تأثیر والتر اسکات و الکساندر پوشکین قرار گرفت. اما عمده‌ شهرت او مرهون داستان‌های نیمه‌بلندش در ژانر خیال‌انگیز و ترسناک است. از داستان‌های شناخته‌شده‌ی این نویسنده‌ می‌توان به کولومبا و کارمن اشاره کرد. داستان لوکیس در کشور لیتوانی اتفاق می‌افتد، جایی که آداب‌و‌رسومی خاص دارد و در آن خرافه و اعتقاد به مسائل فراطبیعی بسیار رایج است.
لوکیس و چند داستان دیگر عنوان مجموعه‌داستانی از پروسپر مریمه است که توسط محمود گودرزی ترجمه شده و نشر افق آن را در مجموعه افق کلاسیک منتشر کرده است. پروسپر مریمه (1803-1870) نویسنده و مورخ فرانسوی است که در خانواده‌ای متمول به ‌دنیا آمد. رفت‌وآمدش به محافل ادبی باعث آشنایی او با ویکتور هوگو، آلفرد دو موسه و همچنین استاندال شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • علیرضا شیرزاده
    • پاسخ به نظر

    از داستان لوکیس یک فیلم هم سال 1970 ساخته شده که متاسفانه حتی زیرنویس هم نداره

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی