30بوک
کتاب عمومی
فلسفه
عمومی
کتاب راهنمای زندگی

کتاب راهنمای زندگی

(0)

4,500,000ریال

4,050,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1088

علاقه مندان به این کتاب
22

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای زندگی

انتشارات سنگ منتشر کرد:
دکتر «جولیان باگینی» که در طراحی و نگارش این کتاب نقش محوری داشته، تا کنون سرویراستار و نویسنده ی بیش از بیست کتاب بوده است. او همچنین سردبیر و بنیانگذار مجله ی «فیلسوفان» است که یکی از نشریات معتبر حوزه ی فلسفه محسوب می شود. همکار او «آنتونیا ماکارو» نیز یک روان درمانگر اگزیستانسیالیست است. او سال ها تجربه ی بالینی در درمان رفتارهای اعتیادآور دارد و در زمینه فلسفه ی رواقی و مطالعات شرقی نیز کار و فعالیت می کند.
«باگینی» از نظر مشرب فکری، توجه ویژه ای به ارسطو و «دیوید هیوم» دارد و همان طور که در مقدمه ی کتاب آمده، در نگارش این کتاب نیز از دیدگاه های این دو فیلسوف برجسته، استفاده ی زیادی شده است. کتابی که در واقع یک دایره المعارف کوچک فلسفی است و در آن، به شکل مختصر و مفید، درباره ی 159 مفهوم اساسی زندگی، مدخلی را می خوانید که عمیقاً نگاه شما را تحت تأثیر قرار می دهد. از مفاهیم چالش برانگیزی نظیر عشق، عدالت، وطن، ایمان، مرگ، اتانازی و مانند این ها گرفته تا موضوعات روزمره تری مثل دوست یابی، ارتباط جنسی، خواب، سکوت، خودکشی، رنج، تنهایی و...

دقت کنید که کتاب راهنما یعنی دستوری برای کاربران از سوی کاربران. این کاربران فیلسوفانی هستند که هزاران سال، از دنیای چین باستان، هند و یونان تا زمان حال، با وضعیت انسان دست و پنجه نرم کرده اند. فیلسوفان مرده از قرن ها پیش با ما سخن می گویند، چون انسان ها نقاط اشتراک زیادی با یکدیگر دارند. نیازها و شرایط زندگی آنها مثل هم است. هر فرد، همچون دانه ی برفی، منحصر به فرد است؛ همان طور که هر موقعیت و جامعه ای با دیگری متفاوت است. ولی می توان با نگاهی کلی تر به دانش خود در حوزهی انسانیت بنگریم و موارد خاصی را مشخص کنیم.
- از مقدمه ی کتاب
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • منا مختاری
    • 4

    تنها راه حقیقی کنار آمدن با مرگ و تبدیل آن به نقطه نابودی، این است که فکر کنیم در زندگی قلب و ذهن دیگران چطور زنده خواهیم ماند.

عیدی