دختران کوبانی

(0)

1,890,000ریال

1,701,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
587

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دختران کوبانی

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
در سال 2014 هیچ کس تصور نمی کرد در شمال شرق روسیه ،انقلابی با محوریت حقوق زنان به وقوع بپیوندد ، اما در آن سال ، در شهر کوچک کوبانی یا عین العرب که کمتر کسی نامش را شنیده بود؛ گروهی متشکل از زنان شبه نظامی به پا خاستند و در برابر داعش ایستادند.
کتاب دختران کوبانی بر اساس ثبت دقیق رخدادهایی نوشته شده است که چندین سال برای زنان شبه نظامی کرد رخ داد و این گروه را به بهترین امید بشر برای زمینگیر کردن داعش در سوریه مبدل ساخت. گیل تمساخ لمون این کتاب پر فروش را با پیاده کردن صدها ساعت مصاحبه نوشته است تا زنانی را به ما بشناساند که در خط مقدم جنگیدند تا حکومت وحشت آور داعش را بر جای خود بنشانند و علاوه بر آن، ثابت کنند که زنان نیز می توانند رهبری جنگ را بر عهده داشته باشند و به همین دلیل باید از حقوق مساوی با مردان برخوردار شوند. وحشی گری های داعش به ویژه علیه زنان تمام جهان را شگفت زده کرد ، ولی این زنان توانسنند ادعای آن گروه را با ایستادگی خویش باطل کرده و سایه تهدیدشان را از سر تمامی کشورهای جهان تا حد زیادی کوتاه کنند. به هین جهت موفق شدند احترام و حمایت نظامی قابل توجهی را از سوی نیروهای عملیات ویژه آمریکا به دست آورند.
کتاب دختران کوبانی گزارشی شفاف و دقیق از این جنگ است و داستان زنانی را برای مردم جهان تعریف می کند که نه تنها داعش را در میدان جنگ شکست دادند، بلکه توانستد زندگی زنان را در گوشه ای از خاورمیانه و فراتر از آن تغییر دهند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی