انجمن ارواح غمگین (1)

(0)
نویسنده:

2,050,000ریال

1,435,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3835

علاقه مندان به این کتاب
52

می‌خواهند کتاب را بخوانند
8

کسانی که پیشنهاد می کنند
9

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب انجمن ارواح غمگین

انتشارات کتاب چار منتشر کرد:
آیا تابه‌حال احساس تنهایی یا اضطراب داشته‌ای؟ احساس این‌که به هیچ‌جا تعلق نداری؟ انگار که... نامرئی هستی؟ اگر جوابت بله است می‌توانی ارواح هم فکر و هم زبان خودت را در انجمن ارواح غمگین پیدا کنی.
این داستان یکی از آن روزهاست همان روزهایی که به قدری حالت گرفته است که به زور می‌توانی از تختخوابت بلند شوی، روزهایی که برایت سخت است حتی اتاقت را ترک کنی و وقتی بیرون می‌روی با خودت می‌گویی کاش در خانه می‌ماندم اما حتى بدترین روزها هم می‌توانند غافلگیرت کنند.
وقتی روح غمگینی که در یک مهمانی شلوغ تنهاست، روح غمگین دیگری را در آن طرف اتاق می‌بیند آن دو تصمیم می‌گیرند با هم از مهمانی بیرون بیایند. اتفاقی که بعدش می‌افتد همه چیز را تغییر می‌دهد.
آن شب انجمن ارواح غمگین را ایجاد می‌کنند، انجمنی سری برای افراد مضطرب و تنها جایی برای کسانی که فکر می‌کنند به هیچ‌جا تعلق ندارند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب انجمن ارواح غمگین اثر لیز مدینگز

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب انجمن ارواح غمگین از سایت گودریدز امتیاز 4 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب انجمن ارواح غمگین از سایت آمازون امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کرده است.

جوایزی که کتاب انجمن ارواح غمگین از آن خود کرده است:

• برندۀ جایزۀ بهترین رمان گرافیکی و کمیکِ سال 2021 سایت گودریدز

معرفی کتاب انجمن ارواح غمگین:

انجمن ارواح غمگین یک داستان گرافیکی طنز و سیاه و سفید اثر لیز مدینگز هنرمند و تصویرگر بریتانیایی است. اولین جلد این مجموعه در سال 2021 منتشر شد و نویسنده در آن بر روی احساسات مختلف انسان‌ها به‌خصوص تنهایی و انزوا تمرکز کرده است. این کمیک داستان یک روح مضطرب و تنها به نام «اس.جی» است که بالاخره پس از مدت‌ها به یک مهمانی رفته و حالا واقعاً از کردۀ خود پشیمان است اما زمانی که با یک روح غمگین دیگر دوست می‌شود همه چیز تغییر می‌کند. جلد دوم این مجموعه با عنوان «همزاد خود را پیدا کن» در سال 2023 منتشر شد.

واکنش‌های جهانی به کتاب انجمن ارواح غمگین:

«مجموعۀ انجمن ارواح غمگین کتابی دلگرم‌کننده دربارۀ دوستی، شفقت و مهربانی است. این کتابی است برای هر آنکه حس می‌کند در این دنیای بزرگ تنهاست.» - آمازون

«داستان مصور انجمن ارواح غمگین بسیار دلنشین و امیدوارکننده است. در نهایت این قدرت دوستی است که شما را از انزوا بیرون می‌کشد و نویسنده در این کتاب به شما معجزۀ دوستی و ارتباط برقرار کردن با دیگران را نشان می‌دهد.» - بوک‌تراست

چرا باید کتاب انجمن ارواح غمگین را بخوانیم؟

آیا تابه‌حال احساس اضطراب یا تنهایی کرده‌اید؟ یا تابه‌حال حس کرده‌اید به هیچ‌جایی تعلق ندارید، مثل این‌که تقریباً نامرئي هستید؟ نگران نباشید شما تنها نیستید! اگر شما هم احساس اضطراب و تنهایی و جداماندگی می‌‌کنید و حس می‌‌کنید در این دنیای عظیم به هیچ گروهی تعلق ندارید می‌توانید به انجمن ارواح غمگین بپیوندید. این کتاب به ردۀ سنی خاصی تعلق ندارد و همه از خواندن آن لذت خواهند برد.

خلاصۀ داستان انجمن ارواح غمگین‌:

انجمن ارواح غمگین داستان یکی از آن روزهاست، روزی که آن‌قدر بد است که نمی‌توانید از رختخواب بلند شوید و با بدبختی می‌توانید از خانه بیرون بروید و وقتی هم که پایتان را از خانه بیرون می‌گذارید، آرزو می‌کنید که ای کاش در خانه می‌ماندید! اما در بدترین روزها هم شاید اتفاقی بیفتد که غافلگیر شوید. این دقیقاً همان اتفاقی است که برای «اس.جی» روحِ غمگین داستان افتاد. او که به‌سختی از جای خود بلند شده بود، تصمیم گرفت به یک مهمانی برود، اما به محض این‌که به مهمانی رسید پشیمان شد و با خود گفت: «آخر من را چه به مهمانی!» زمانی که وارد خانۀ میزبان شد مجموعه‌ای از احساسات ناخوشایند را تجربه کرد و تا انتهای شب نیز اوضاع به همین منوال پیش رفت تا این‌که با «جوراب» آشنا شد، «جوراب» مانند «اس.جی» یک روح غمگین و مضطرب بود و نمی‌توانست با اطرافیانش ارتباط برقرار کند و در مکان‌های شلوغ اضطراب می‌گرفت و دقیقاً نمی‌دانست در زندگی می‌خواهد چه کاری انجام بدهد. پس از آن ماجرایی بس عجیب و باورنکردنی پیش آمد، آن دو با هم مهمانی را ترک کردند و پس از آن بود که همه چیز تغییر کرد. آن دو تصمیم گرفتند انجمن ارواح غمگین را به راه بیندازند و پس از این کار با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شدند.

اگر از خواندن کتاب انجمن ارواح غمگین لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• پاندای بزرگ و اژدهای کوچک کتابی مصور اثر جیمز نوربری نویسنده و هنرمند بریتانیایی است. جیمز نوربری با الهام از فلسفه، معنویت و مذهب بودا، ماجراجویی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را خلق کرد تا ایده‌ها و یافته‌هایش از این مذهب و معنویت را با دیگران به اشتراک بگذارد. این ایده‌ها به او کمک کردند تا از دورانی سخت گذر کند.

• تاریخ مصور بشر اثر دیوید وندرمولن و دنیل کاساناوه اثری تاریخی و مصور از سرنوشت بشر است. او در این کتاب خواننده را به سفری در دل تاریخ بشر می‌برد و بر بزرگ‌ترین نقاط عطف سرگذشت بشر پرتو می‌افکند. در این کتاب یووال از ما دعوت می‌کند تا همراه با تعدادی از جهانگردها مثل خواهرزادۀ خودش زوئی، زیست‌شناس مشهور پروفسود ساراسواتی، کارآگاه ریگ لوپز و ابرقهرمان اصلی دکتر فیکشن سوار سمت وحشی و ناگفتۀ تاریخ شویم.

دربارۀ لیز مدینگز‌: نویسنده و تصویرگر بریتانیایی

انجمن ارواح غمگین

لیز مدینگز نویسنده و تصویرگر برجستۀ کتاب‌های کودکان است که در بریستولِ بریتانیا زندگی می‌کند. او از سال 2014 کار بر روی مجموعۀ ارواح غمگین را آغاز کرد و آثار هنری و محصولات مختلفی را برای این مجموعه خلق کرد. او کار بر روی مجموعۀ ارواح غمگین را دقیقاً بعد از گرفتن مدرک تصویرگری‌اش شروع کرد. ساختن کتاب مصور تنها هدف او بود و کمیک انجمن ارواح غمگین او در دنیای مجازی بسیار پرطرفدار شد. او به خلق کتاب‌های کمیک ادامه داد و در نهایت آن‌ها را در یک روزنامۀ کوچک محلی منتشر کرد. تصاویر این کتاب‌ها به مرور بر روی تیشرت‌ها، لیوان‌ها و وسائل تزئینی دیگر چاپ شدند. مدینگز در این مجموعه بیشتر بر افکار و احساسات تمرکز کرده است و این‌که گذراندن دوران سخت ممکن است برای هر کسی چه معنایی داشته باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سروش مجد
    • 9

    و ده سال دیگه به الانه خودم فکر میکنم و با خودم میگم ای بابا...واقعا انقدرها هم چیز مهمی نبود... پس چون الان خیلی مهم بنظر میرسه دلیل نمیشه همیشه همینطور مهم بمونه...

عیدی