30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
تسلا نامه ای برای زندگی

تسلا نامه ای برای زندگی (برج و هوپا)

(1)
نویسنده:

1,400,000ریال

980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
553

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تسلا نامه ای برای زندگی

انتشارات هوپا منتشر کرد:
بسته هایی کوچک از امید، جعبه هایی پر از تسلای خاطر برای روزهای سخت.
مت هیگ اینجا دریچه ای باز می کند به سوی درک خویشتن و درک جهان. در این دنیای پرالتهاب، تسلا نامه ای برای زندگی گویی هدیه ای است برای روزهای سخت، مرهمی از جنس گریز به دنیای قصه ها، نقل قول ها، فیلم ها و حتی موسیقی.
نویسنده در این کتاب، آمیزه ای از منظومه ی فکری و شرح حال شخصی اش را بر خرد و دانش متفکران و نجات یافتگان در طول اعصار، استوار می سازد. مت هیگ دست خواننده اش را می گیرد و به دنیای فیلسوف برجسته کی پرکگارد می برد، آن جا که فلسفه به ما می آموزد که «عشق همه چیز است، همه چیز را می دهد و همه چیز را می گیرد.» و کمی بعدتر دری به دنیای تسلیم ناپذیرانی همچون هلن کلر، بروس لی و جیمز بالدوین به رویمان می گشاید.
این جا قرار است هرگاه تسکینی از جنس آگاهی، هم فکری یک دوست، آغوشی تسلا بخش و معجزه ای برای آرام گرفتن لازم داشتید، دستی نجات بخش از لابه لای سطور کتاب بیرون بیاید و راهی به سوی تسلا برایتان بگشاید.
«اینجا یادآوری هایی از زیبایی های زندگی با زبانی شیوا انتظارتان را می کشد. کتابی آرام بخش و ارزشمند، بی ریا و دلگرم کننده. هیگ راهنمایی دقیق و ژرف در مواجهه با تردیدهای انسانی ساخته است.» -ایندیپندنت
«اگر قرار بود در دنیای کتاب معادلی به آرام بخشی یک لیوان شکلات داغ در هوای سرد و بارانی پیدا کنیم، بی گمان تسلا نامه ای برای زندگی یکی از گزینه ها بود.» -مترو
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتاب سوگ (درآمدی فلسفی) را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فرهاد شهریاری
    • پاسخ به نظر

    نه. آن چه خواندم ، گاه برایم شبیه جملاتی بود که پشت کامیون ها نوشته می شود. گاه شبیه حرف هایی که در شبکه های اجتماعی می زنند. گاه شبیه جملات تاکیدی مثبت که منشی های اداره پای تلفن به هم می گویند. شاید به خاطر سن و سال من است نمی دانم، اما عمیق نبود این کتاب. گاه حتا به نظرم کتابسازی آمد تا نویسنده گی. توصیه نمی کنم. تک ستاره اش به خاطر عکس زیبای روی جلد بود.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی