دانش فروش بیشتر

(1)
نویسنده:

2,299,000ریال

2,069,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
245

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دانش فروش بیشتر

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد :
"مطالعه این کتاب برای هر شخصی که میخواهد نتایج عالی در فروش بگیرد، ضروری است در این کتاب شما به علم رفتارشناسی و نوروساینس مجهز میشوید و هنر نفوذ برای فروش بیشتر را می آموزید رهبران کسب و کار با مطالعه این کتاب میتوانند هوشمندانه هنر و علم را در هم بیامیزند و به تحولی چشمگیر در فروش دست پیدا کنند."
تونی هیوز، نویسنده پرفروش و مؤسس مرکز آموزش فروش آی کیو گلوبال
"این کتاب تأیید دوباره ای بر اعتبار دیوید هافلد به عنوان حامی فروش مبتنی بر علم است. او در این کتاب بینشی کاربردی و ویژه برپایهٔ دادههای قابل استناد و علمی در اختیارتان میگذارد تا میزان فروشتان را افزایش دهید امکان ندارد فروشنده ای بدون شناخت کارکرد و واکنش مغز خریداران بتواند فروشی موفقیت آمیز داشته باشد. این کتاب را بخوانید تا فروش بیشتری را تجربه کنید."
دن سالین نویسنده کتاب بپرسید چگونه با هر کسی ارتباط برقرار کنیم.
"بیشتر توصیه های فروش چندان تأثیر کاربردی ندارند. برعکس، توصیه ها و تمرینهای دیوید هافلد در این کتاب مبتنی بر تحقیقات رفتارشناسی مستند علمی است وبر ابعاد اصلی فروش تمرکز دارد این کتاب ارزشمند به فروش بیشتر شما کمک میکند و موجب میشود که احساس بهتری به شغل خود داشته باشید.» فرانک سسپدس، استاد مدرسه کسب و کار هاروارد و نویسنده کتاب مدیریت فروش کارآمد "
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتاب شنا با کوسه‌ها را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب بسیار عالی برای کسانی که با فروش آشنا نیستند. در این کتاب نویسنده با بیان منابع علمی و بررسی رفتار انسان در تحقیقات انجام شده توسط روان‌شناسان به این موضوع می‌پردازه که فروش چیزی ذاتی نیست و می‌شه با بکارگیری دانش، یک فروشنده‌ی خوب بود. پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو با همین ترجمه مطالعه بفرمایید.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی