مثبت اندیشی سمی

(0)
نویسنده:

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
289

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مثبت اندیشی سمی

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
«نیمه پر لیوان را ببین»؛ «حتما حکمتی در این اتفاق وجود دارد»؛ «مثبت فکر کن»؛ «به چیزهایی که داری فکر کن»؛ «شادی یک انتخاب است» و ...
اینها جملاتی هستند که از اطرافیانتان زیاد شنیده اید؛ در شرایطی که به احتمال زیاد هیجانات و احساسات دشوار و چالش برانگیزی را در شما ایجاد کرده اند و لحظاتی سرشار از درد و رنج را تجربه کرده اید.
ما هر روزه تحت فشار قرار میگیریم که مثبت باشیم؛ دائماً به ما گفته می شود که کلید شادی حذف منفیها - افکار و افراد منفی- است. حتی زمانی که با بیماری ،فقدان جدایی و سایر چالش ها مواجه میشویم فضای کمی برای صحبت دربارۀ احساسات واقعیمان و پردازش آن ها وجود دارد. اما اگر این همه مثبت اندیشی مثبت نگری مؤثر است پس چرا بسیاری از ما مضطرب افسرده و خسته هستیم؟ همه ما میدانیم که مثبت اندیشی ارزشمند و برای سلامت روان بسیار مفید است اما باید بدانید که مثبت اندیشی چاقوی دولبه ای است که هم میتواند مفید باشد و هم مضر. وقتی مثبت اندیشی به شکل افراطی و برای فرار از احساسات و هیجانات چالش برانگیز به کار رود سمی شده و به ضرر فرد عمل می کند. مثبت نگری سمی تفکر مثبت را به صورت افراطی رواج میدهد و با احساسات ناخوشایند مقابله نمی کند بلکه آنها را انکار و سرکوب مینماید ویتنی ،گودمن درمانگر مشهور در کتاب مثبت اندیشی سمی مثبت نگری سمی آخرین تحقیقات را همراه با مثالهای روزمره و داستانهایی از مراجعان خود تلفیق کرده و نشان می دهد که مثبت اندیشی سمی چقدر برای ما و روابطمان مضر است و راه های ساده ای را برای تجربه کردن و کار بر روی احساسات دشوار ارائه می دهد این کتاب به تاریخچه ظهور و اثرات منفی مثبت اندیشی افراطی می پردازد و سرنخ ها و روش هایی برای شناسایی و مقابله با مثبت نگری سمی در اختیار خواننده قرار می دهد این کتاب باعث می شود روش هایی را که از طریق آن ها و به اسم جستجو برای شادی و رضایت احساسات و نیازهای خود را سرکوب می کنید بازبینی کرده و با دیدگاه جدیدی به آنها بپردازید این کتاب به شما کمک می کند تا نیازهایتان را بیان و روابط خود را بر اساس چیزی بیشتر از «فقط حال خوب» بنا کنید با مطالعه این کتاب یاد می گیرید وقتی دوستان و اطرافیانتان شرایط سختی را پشت سر می گذرانند چطور با آنها همدلی کنید و طوری با آنها همراه شوید که بتوانند به شیوۀ سالم تری با شرایط دشوار و احساسات ناشی از آن کنار بیایند همچنین این کتاب شما را از احساس شرم و عذاب وجدان برآمده از موقعیت های دشوار در زندگی خودتان و دیگران رها می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب نخست هیولا را زیبا می‌کنیم را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی