قانون 5 ثانیه
تخفیف

%20

قانون 5 ثانیه

(0)
نویسنده:

2,399,000ریال

1,919,200 ریال

دفعات مشاهده کتاب
92

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قانون 5 ثانیه

انتشارات نسل نو اندیش منتشر کرد :
قانون 5 ثانیه همه‌چیز را عوض کرد... تنها یک چیز به من آموخت: اینکه چطور تغییر کنم.
به برکت این قانون، گرایشم به بیش‌ازحد فکر کردن دربارة مسائل کوچک و پیش‌پاافتاده را با گرایش به اقدام کردن، عوض کردم. از این قانون استفاده کردم تا در خودنظارتی استاد شوم و در لحظه باشم و کاراتر عمل کنم. این قانون به من آموخت که چطور دست از تردیدها بردارم، به خودباوری برسم و ایده‌ها و توانمندی‌هایم را آغاز کنم و به یُمن این قانون قدرت درونی یافتم که بتوانم نه برای دیگران، بلکه برای خودم فرد بهتر و شادتری باشم.
این قانون برای شما نیز می‌تواند چنین باشد. به‌همین‌دلیل بسیار هیجان دارم تا این قانون را با شما به اشتراک بگذارم.
در چند فصل بعد، داستان پشت این قانون را می‌فهمید، متوجه می‌شوید این قانون چیست و چرا جواب می‌دهد، و پی می‌برید به علمی که قانع‌کننده است و پشتیبان این قانون. درمی‌یابید که تصمیمات 5 ثانیه‌ای و اقدامات شجاعانة هرروزه چگونه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. درنهایت، یاد می‌گیرید که چگونه از #قانون5ثانیه در ترکیب با آخرین تحقیقات و استراتژی‌ها استفاده کنید تا زندگی سالم‌تر و شادتری داشته باشید و در زمینة کاری‌تان کارآمدتر و مؤثرتر عمل کنید. همچنین خواهید آموخت که چطور برای پایان دادن به نگرانی‌ها، مدیریت اضطراب و یافتن معنا در زندگی و همین‌طور غلبه بر ترس، از این قانون استفاده کنید.
این تمام ماجرا نیست. شما شواهد اثبات‌کنندة آن را هم خواهید دید. این کتاب مملو از پست‌های رسانه‌های اجتماعی به همراه حساب کاربری عزیزانی است که در سراسر جهان از این قانون برای انجام کارهای فوق‌العاده استفاده کرده‌اند و تجربه‌شان را در رسانه‌های اجتماعی نوشته‌اند. بله، این کتاب کمکتان می‌کند که به‌موقع از خواب بیدار شوید، اما کاری که می‌کند به‌مراتب شگفت‌انگیزتر است. نابغة درون شما، رهبر، ستارة موسیقی، ورزشکار، هنرمند و عامل تحول درونتان، هرچه که هست، را بیدار می‌کند.
به‌محض یادگیری این قانون، بی‌شک از آن در راه پیشبرد اهدافتان استفاده خواهید کرد. ممکن است از این قانون برای وادارکردن خودتان برای رفتن به باشگاه استفاده کنید، مثل کاری که مارگارت می‌کند، وقتی اصلاً «حسش را ندارد.»
یا شاید از این قانون برای نتیجه‌بخش‌تر بودن کارها استفاده کنید.
همان کاری که مِل برای اولین‌بار انجام داد تا شهامت کافی برای رویارویی با رئیسش‌ را پیدا کند و اهداف شغلی‌اش را با او در میان بگذارد (موضوعی که خیلی از ما از آن واهمه داریم). به لطف این قانون، نه‌تنها اتفاق افتاد، بلکه خیلی هم عالی به ثمر نشست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتاب همیشه خلاق را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی