شرکت شکست ناپذیر (خشتی)(آریاناقلم)

(0)

3,180,000ریال

2,862,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
538

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شرکت شکست ناپذیر

انتشارات آریانا قلم منتشر کرد :
شرکت شکست‌ناپذیر سازمانی است که پیوسته خود را بازآفرینی می‌کند تا دچار کهنگی نشود. چنین شرکت‌هایی دو فرهنگ کاملاً متعارض را، در کنار هم پرورش می‌دهند. یعنی از طرفی شرایط را برای خلق و کشف ایده‌های جدید و شتابدهی به آنها آماده می‌کنند و از طرف دیگر باعث بهبود و رشد کسب‌وکارهای فعلی شرکت می‌شوند.
الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور در کتاب «شرکت شکست‌ناپذیر» توضیح می‌دهند که شرکت‌های موفقی مثل آمازون، ایربی‌اندبی، مایکروسافت و… چگونه تبدیل به کسب‌و‌کارهای موفقی شده و کل صنعت‌شان را برهم زده‌اند! از نظر آنها علت موفقیت‌ این شرکت‌ها فقط ارائۀ محصول و خدمات عالی نیست، بلکه مدل‌های کسب‌و‌کاری سودآور و نوآورانه است.
این کتاب یکسری ابزار جدید و کاربردی را برای اندازه‌گیری، مدیریت و شتاب دادن به نوآوری ارائه کرده است. هم‌چنین استراتژی‌هایی را برای کاهش ریسک در زمان ایجاد مدل‌های کسب و کاری جدید ارائه می‌دهد.
کتاب «شرکت شکست‌ناپذیر» مکمل پرفروش‌ترین کتاب‌های کسب‌وکار دنیا یعنی «خلق مدل کسب‌وکار»، «طراحی ارزش پیشنهادی» و «آزمودن ایده‌های کسب‌وکار» است.
موضوع، ساختار و مطالب کتاب به‌گونه‌ای است که مطالعۀ آن برای صاحبان ایده‌های کسب‌وکاری، کارآفرینان فردی و استارتاپی، نوآوران سازمانی، سرمایه‌گذاران و مدیران محصول، دانشجویان و علاقه‌مندان نوآوری و کارآفرینی، و نیز تمامی کسانی‌که مایل‌اند در زیست‌بوم نوآوری فعالیت کنند می‌تواند مفید باشد و به آنها در ایجاد شرکت شکست‌ناپذیر کمک کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب جادوگران بازار نوین را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی