دونده هزارتو (2)(دشت جهنم)

(10)
نویسنده:

3,890,000ریال

3,501,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
808

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دونده هزارتو

انتشارات باژ منتشر کرد:
گمان می‌کردند حل هزارتو پایان کار باشد... توماس مطمئن بود که فرار از هزارتو به معنای آزادی او و بیشه‌نشین‌هاست اما اهرامن هنوز کارش تمام نشده است. مرحله‌ی دوم تازه شروع شده...دشت جهنم! هیچ قانونی وجود ندارد. هیچ کمکی در کار نیست؛ یا موفق می‌شوید یا می‌میرید. بیشه‌نشین‌ها دو هفته فرصت دارند تا از دشت جهنم، سوزان‌ترین بخش دنیا، عبور کنند. و اهرامن به حتم متغیرهایی برای آنان در نظر می‌گیرد و نمی‌گذارد اوضاع بر وفق مرادشان باشد. دوستی‌ها آزمایش می‌شوند. وفاداری‌ها از هم می‌پاشد. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد! اکنون دیگرانی وجود دارند. نجات‌شان بستگی به نابودی بیشه‌نشین‌ها دارد و آن‌ها مصمم هستند که نجات بیابند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عالیه رامشگر
    • پاسخ به نظر

    من کتاب اول رو به کتاب دوم ترجیح می‌دم. اما این جلد هم پلات توییست‌های زیادی داره. با حقایق دردناکی مواجه می‌شیم و برامون سوال می‌شه که چه ربطی به این پسرها داره.

  • تصویر کاربر

    • نسترن آذربادگان
    • پاسخ به نظر

    راستش من کتاب یک رو واقعا به کتاب دوم ترجیح میدم،چون تو کتاب یک با دنیایی با قوانین جدید مواجه میشیم که سعی می‌کنیم درکش کنیم اما کتاب دو ما رو با حقایق دردناکی که خیلی واقعی‌تره مواجه میکنه‌.داستان واقعا هیجان داره و پر از پلات‌توییستای جالب.اگه کتاب اولو خوندید این یکیو از دست ندید!

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی