شبح اپرا (جیبی)

(22)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1996

علاقه مندان به این کتاب
23

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شبح اپرا

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
شبح اپرا، داستانی عاشقانهو پر از هراس و دلهره دارد. مردی که چهره ی خود را از دست داده، در یک تماشاخانه با نقاب زندگی می کند و یک یک کسانی را که در سرنوشت او نقش داشته اند، از بین می برد. ماجرایی عاشقانه نیز در این میان شکل می گیرد.
لورو در نرماندی به مدرسه رفت و در پاریس حقوق خواند و در سال 1889 فارغ التحصیل شد. چندین میلیون فرانک به او ارث رسید، اما چنان ولخرج بود که ورشکسته شد. بعد در سال 1890، به عنوان خبرنگار قضایی و منتقد تئاتر روزنامه لکوی پاریس مشغول به کار شد. در سال 1905، در جریان انقلاب اول روسیه حاضر بود و آن را پوشش خبری داد. قضیه دیگری که او پوشش خبری داد، تحقیقی عمیق در اپرای پاریس بود. سردابه های اپرای پاریس سلولب داشت که محل حبس فعالان کمون پاریس بود.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مصطفی نیک نژاد
    • پاسخ به نظر

    فوق العاده بود. به شدت پیشنهاد میکنم. یکی از شخصیتها که در نیمه دوم داستان نقش زیادی داره و سرنوشت قصه رو تعیین میکنه مرد ایرانی نام داره و اسمی از مازندران هم برده میشه که میتونه جذابیت بسیار زیاد داستان رو برای ما ایرانیها بیشتر کنه.

  • تصویر کاربر

    • پرستو خلیلی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبی بود.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی