استالین جوان
تخفیف

%10

استالین جوان (2جلدی)(از تولد تا انقلاب اکتبر)(دربار تزار سرخ )

(70)

11,000,000ریال

9,900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
4545

علاقه مندان به این کتاب
61

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
13

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
2

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب استالین جوان

انتشارات ثالث منتشر کرد:
كتاب استالین جوان داستان زندگی یكی از بزرگترن دیكتاتورهای تاریخ جهان است !دیكتاتوری كه میلیون ها نفر را به كام مرگ كشاند و با ظاهری عوام فریبانه و شعارهایی تو خالی ملتش را به سقوطی درناك گرفتار كرد! این پژوهشگر تاریخ ادامه داد: این کتاب را به جوانان که علاقه‌مند به مسائل سیاسی و ایدئولوژیک هستند، توصیه می‌کنم زیرا با خواندن این کتاب با زندگی استالین و حوادثی که در روسیه رخ داده آشنا می‌شوند. کتاب‌های «استالین جوان: از تولد تا انقلاب اکتبر» و «استالین؛ دربار تزار سرخ» به‌صورت یک دوره در ایران ترجمه شده و به چاپ رسیده‌ است. این کتاب‌ها توسط «سایمن سیبیگ مانتیفوری»، مورخ انگلیسی، نگاشته شده‌اند. مانتیفوری، ابتدا کتاب «استالین، دربار تزار سرخ» را نوشت و در در انگلستان به چاپ رساند. کتاب او بسیار تحسین شد و جایزه‌ بهترین کتاب تاریخی انگلستان را از آن خود کرد. استقبال گسترده از این کتاب، نویسنده را به فکر انداخت تا اثر خود را تکمیل کند. سپس کتاب «استالین جوان: از تولد تا انقلاب اکتبر » را نوشت که به‌خاطرش از سوی لس‌آنجلس تایمز برنده‌ جایزه‌ بهترین بیوگرافی شد. این کتاب درباره‌ زندگی استالین و زوایای پنهان جوانی‌اش تا وقوع انقلاب و رسیدن به قدرت است. در مقدمه‌ای که نویسنده بر اثر خود نوشته آمده است: «البته این نخستین کتابی نیست که در مورد دوران جوانی این دیکتاتور سده‌ گذشته نوشته‌ شده و فروتنانه اثر خود را در سطوح پایین‌تری از اهمیت، نسبت به کتاب‌های «استالین شکننده‌ی ملت‌ها» به قلم «رابرت کانکوئست» و «استالین: یک زندگی نامه» با نویسندگی «رابرت سرویس» می‌داند. ولی آن‌چه این کتاب را بسیار ارزشمند می‌کند، استفاده از اسناد و خاطرات افراد حاضر در جریان حوادث زندگی استالین است که به تازگی از قید محرمانه بودن آزاد شده‌اند، و طبعاً در کتاب‌های پیشین از آن‌ها استفاده نشده ‌بود. همین موضوع، این کتاب‌ها را متمایز ازآثار پیشینِ نوشته شده بر این موضوع خاص می‌نماید و در بسیاری موارد با توجه به اسناد، قول پذیرفته‌شده در موضوعات گوناگون، از سوی مورخان را به چالش می‌کشد.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتاب شوروی ضد شوروی را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد حسین اسماعیلی
    • پاسخ به نظر

    کتابی کامل و مستند از ژوزف استالین دیکتاتور خونخوار و بی‌رحم که انسانهای زیادی رو به کشتن داد ترجمه عالی استاد بیژن اشتری که مجموعه کامل کتاب های. سرخ رو داره واقعا عالی هست

  • تصویر کاربر

    • مهدی موسوی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب با ترجمه بیژن اشتری عزیز خواندنی تر شده

  • تصویر کاربر

    • آزفنداک آزفنداک
    • پاسخ به نظر

    اهمیت این کتاب ارائه اسناد و همچنین روایت خاطرات اشخاصی است که به استالین بسیار نزدیک بودن. کتابی بسیار خواندنی که وجوه دیگه شخصیت استالین را اشکار میکنه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی