سالار مگس ها

(38)

1,990,000ریال

1,592,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3703

علاقه مندان به این کتاب
52

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
8

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سالار مگس ها

انتشارات آموت منتشر کرد:
«سالار مگس‌ها» نخستین اثر ویلیام گلدینگ، نویسنده انگلیسی و برنده‌ی جایز‌ه‌ی نوبل ادبیات را نمی‌توان صرفا یک اثر دهه‌ی پنجاه قلمداد کرد زیرا نویسنده در کنار مطرح کردن دغدغه‌های زمان خود، با بیان کنایی و تمثیلی و با انتخاب مکانی در ناکجاآباد و زمانی نامشخص، به داستان هویتی فرا زمانی و اسطوره‌ای بخشیده . باعث ماندگاری این اثر شده است. این رمان که از لزوم حاکمیت قانون در جوامع انسانی می‌گوید نشان می‌دهد که چگونه ترس و توحش نقطه‌ی پایان معصومیت انسان باشد. ویلیام گلدینگ سال 1911 در کرنوال انگلستان دیده به جهان گشود. اولین اثرش، سالار‌مگس‌ها در سال 1954 به چاپ رسید. علاوه بر مجموعه‌ی اشعار و سالار‌مگس‌ها دوازده رمان دیگر، سه اثر غیر داستانی و یک نمایشنامه در کارنامه‌ی ادبی وی وجود دارد که دو جایزه‌ی ارزنده‌ی جیمز تایت بلک مموریال و بوکر را به ترتیب در سال‌های 1979 و 1980 و در نهایت جایزه نوبل ادبیات را در سال 1983 برای وی به ارمغان آورد. در متن پیام آکادمی نوبل آمده است: «جایزه ادبی نوبل برای خلق داستان‌هایی به گلدینگ تعلق می‌گیرد که وضوح و تیزبینی هنر واقع‌گرایی و تنوع و جهان شمولی اسطوره‌ را توامان به روایت درمی آورند تا موقعیت انسان را در جهان امروزی به تصویر بکشند.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نقد و بررسی هر دو در نهایت می میرند را نیز بخوانید.


....

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سعیده فدایی
    • پاسخ به نظر

    از اول کتاب منتظره یه موجوده وحشتناک بودم ولی در کل کتابیه که خوندنش ارزشمنده و پیشنهادش میکنم.....درباره چند تا بچه اس که تو یه جزیره گیر میافتن البته دوست داشتم درباره نحوه سقوطشون هم میگفت

  • تصویر کاربر

    • شایان توکلی لویه
    • پاسخ به نظر

    من نتونستم با این کتاب ارتباط برقرار کنم از اول تا آخر کتاب منتظر یه اتفاق هیجان انگیز بودم که حداقل ریتم داستان رو تند تر و بهتر بکنه ولی متاسفانه این اتفاق نیوفتاد.

  • تصویر کاربر

    • مهتاب اسماعیلی
    • پاسخ به نظر

    بامزه بود ولی اینطور نیست که اگه نخونی کتاب مهمیو از دست دادی البته این فقط نظر منه. از رده سنی من رد شده بود که این کتابو خوندم برای همین جذابیتش برای من زیاد نبود.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی