خرده عادت ها

(503)
نویسنده:

2,150,000ریال

1,935,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
41909

علاقه مندان به این کتاب
434

می‌خواهند کتاب را بخوانند
22

کسانی که پیشنهاد می کنند
82

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
3

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خرده عادت ها

انتشارات میلکان منتشر کرد:
این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه سیستمی ایجاد کنید که با استفاده از آن هر روز یک درصد بهتر شوید
عادت‌های بدتان را رها کنید و بچسبید به عادت‌های خوب از خطاهایی که بیش‌تر مردم هنگام تغییر عادت‌ها مرتکب می‌شوند، پرهیز کنید بر بی‌انگیزگی و بی‌ارادگی غلبه کنید. هویتی قوی‌تر پیدا کنید و خودتان را بیش‌تر باور داشته باشید حتی وقتی که مشغله‌ی زیادی دارید، زمانی برای ایجاد عادت‌های جدید پیدا کنید. پیرامون خود را طوری طراحی کنید که راحت‌تر به موفقیت برسید. تغییرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنید که منجر به نتایجی بزرگ می‌شوند. اگر از برنامه‌تان جا ماندید، مجدداً آن را پی بگیرید. و مهم‌تر از همه: چگونه این ایده‌ها را در زندگی واقعی عملی کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اینفوگرافیک کتاب خرده عادت‌ها

خرده عادت ها

معرفی کتاب خرده عادت‌ها اثر جیمز کلیر

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب خرده عادت‌ها از سایت گودریدز امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب خرده عادت‌ها از سایت آمازون امتیاز 4.8 از 5 را دریافت کرده است.

جوایزی که کتاب خرده عادت‌ها از آن خود کرده است:

• پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
• پرفروش‌ترین کتاب یواِس‌اِی تودی
• پرفروش‌ترین کتاب پابلیشرز ویکلی
• یکی از ۷ کتاب برتر تجاری شرکت فَست
• یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری بیزینس اینسایدر در سال 2018

معرفی کتاب خرده‌ عادت‌ها:

خرده عادت‌ها، اولین کتاب معروف جیمز کلیر روزنامه‌نگار و نویسندۀ نیویورک تایمز است که بیش از 7 میلیون نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است. کتاب خرده عادت‌ها راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و از بین بردن عادت های بد است. کتاب خرده عادت‌ها اثر جیمز کلیر با ترجمه‌ی زهرا صادقی از جمله کتاب‌های خودیاری است که زندگی میلیون‌ها انسان‌ها را تحت تأثیر قرار داد.

واکنش‌های جهانی به کتاب خرده‌ عادت‌ها:

«کتابی بسیار کاربردی و مفید. جیمز کلیر اساسی‌ترین اطلاعات در مورد شکل‌گیری عادت‌ها را در اختیار خوانندگان قرار داده است و بنابراین با تمرکز بر روی موارد کمتر، می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید.» - مارک منسن، نویسندهٔ کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

«جیمز کلیر سال‌ها وقت صرف تقویت هنر و مطالعهٔ غلم عادت کرده است. این کتاب جذاب و کاربردی راهنمایی برای شکستن روال‌های بد و ساختن روال‌های خوب است که به آن نیاز خواهید داشت.» - آدام گرنت نویسندهٔ کتاب دوباره فکر کن

«کتابی ویژه که نحوهٔ برخورد شما با روز و زندگی‌تان را تغییر خواهد داد.» - رایان هالیدی، نویسندهٔ کتاب ایگو دشمن شماست

• کتاب خرده عادت‌ها اولین کتاب جیمز کلیر است که پس از انتشار وارد لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز شد و بیش از 7 میلیون نسخه از آن به فروش رفت. 

چرا باید کتاب خرده عادت‌ها را بخوانیم؟

عادت‌ها طی شرایط مختلف به وجود می‌آیند و شما برای احساس رضایت آن‌ها را تکرار می‌کنید اما برخی عادت‌ها ناسالم هستند. اگر می‌خواهید عادت‌های سالم و مفید را جایگزین عادت‌های ناسالم زندگی‌تان کنید، این کتاب برای شماست. جیمز کلیر در کتاب خرده عادت‌ها رویکردی به شما ارائه کرده که با صرف نظر از نقطۀ شروع و چیزی که می‌خواهید تغییرش دهید بسیار مؤثر خواهد بود. استراتژی‌های این کتاب چه بخواهید به اهداف‌تان برسید یا به پول، یا بهره‌وری، یا حتی اگر بخواهید روابط‌تان را تغییر بدهید، برایتان مفید واقع خواهند شد. اصلاً مهم نیست که در حال حاضر چقدر موفق هستید یا اصلاً موفق نیستید، مهم این است که عادت‌هایتان را هرچه سریع‌تر در مسیر موفقیت قرار دهید. در واقع با خواندن کتاب خرده عادت‌ها متوجه می‌شوید سیر خط فکری فعلی شما بسیار مهم‌تر از نتایج فعلی است. اگر میلیونر هستید اما بسیار بیشتر از درآمد ماهانه‌تان خرج می‌کنید در واقع در مسیر بدی قرار دارید و باید به سرعت این مسیر را تغییر دهید. جیمز کلیر کتاب خرده عادت‌ها را به زبانی ساده نوشته تا خواننده متوجۀ عادت‌های کوچک زندگی شود و در جهت تغییر آن‌ها تلاش کند.

جملات درخشانی از کتاب خرده‌ عادت‌ها:

«سرنوشت سازمان دوچرخه‌سواری بریتانیا در یکی از روزهای سال 2003 تغییر یافت. این سازمان، به‌عنوان بدنه‌ی اصلی دوچرخه‌سواری حرفه‌ای در بریتانیای کبیر، به‌تازگی دیو بریلسفورد را به‌عنوان مدیر اجرایی جدید استخدام کرده بود. در آن زمان، دوچرخه‌سواران حرفه‌ای در بریتانیای کبیر نزدیک به صد سال بود که فعالیت درخشانی نداشتند. رکاب‌زنان بریتانیایی از 1908 در بازی‌های المپیک فقط یک مدال طلا به دست آورده بودند و حتی در بزرگ‌ترین مسابقه‌ی دوچرخه‌سواری، تور دو فرانس، هم عملکرد بدتری داشتند. به مدت صدوده‌سال، هیچ‌یک از دوچرخه‌سواران بریتانیایی موفق به کسب جایزه نشده بودند. در حقیقت، عملکرد دوچرخه‌سواران بریتانیایی چنان زیر سؤال رفته بود که یکی از برترین تولید‌کنندگان دوچرخه در اروپا از فروش دوچرخه به این تیم خودداری کرد؛ زیرا از این واهمه داشت که در صورت مشاهده‌ی استفاده‌ی بریتانیایی‌ها از محصولات‌شان، دوچرخه‌سواران حرفه‌ای از خرید دوچرخه‌های آن‌‌ها خودداری کنند. بریلسفورد به این منظور انتخاب شد که دوچرخه‌سواری بریتانیا را در مسیر جدیدی قرار دهد. آن‌چه او را از مربیان پیشین متمایز می‌‌کرد، تعهد عمیق او به روشی بود که خودش آن را «در کنار هم قرارگرفتن دستاوردهای کوچک» می‌نامید و این همان «فلسفه‌ی جست‌وجوی پیشرفت‌های کوچک در آن‌چه انجام می‌دهید» بود.»

«به‌آسانی می‌توان اهمیت یک لحظه‌ی تعیین‌کننده را بیش از اندازه برجسته کرد و ارزش ایجاد پیشرفت‌های کوچک در کارهای روزمره را نادیده گرفت. شما اغلب خودتان را متقاعد می‌کنید که دستاوردهای بزرگ به اقدامات بزرگ نیاز دارند. برای کاهش وزن، راه‌اندازی کسب‌وکار، نوشتن کتاب، پیروزی در مسابقه یا دستیابی به هر هدفی، چنان فشاری به خودتان می‌آورید که زمین زیرپای‌تان به لرزه دربیاید و به چنان پیشرفتی برسید که همه از آن حرف بزنند. پیشرفت یک‌درصدی قابل‌توجه نیست و گاهی حتی اصلاً به چشم نمی‌آید؛ اما می‌تواند بسیار مؤثر باشد، به‌خصوص در بلندمدت. تأثیر پیشرفت‌های کوچک در بلندمدت شگفت‌آور است. در حقیقت، می‌توان چنین گفت: اگر در هر روزِ یک سال یک درصد بهتر شوید، درنهایت سی‌وهفت برابر بهتر از قبل خواهید بود. از سوی‌ دیگر، اگر هر روزِ یک سال را یک درصد بدتر شوید، تقریباً تا صفر نزول کرده‌اید؛ بنابراین پیروزی یا موفقیتی ناچیز به موفقیتی بزرگ منجر می‌شود. عادت‌ها لازمه‌ی پیشرفت شخصیتی‌اند. همان‌گونه که با افزایش سود، پول چند برابر می‌شود، با تکرار عادت‌ها نیز تأثیر آن‌ها چند برابر خواهد شد.»

«عادت‌ها هم به همین صورت، در ظاهر تغییری ایجاد نمی‌کنند تا این‌که به آستانه‌ی مهمی می‌رسند و عملکرد جدیدی پیدا می‌کنند. در مراحل اولیه یا میانی هر مسیر، اغلب یک دره‌ی ناامیدی وجود خواهد داشت. انتظار دارید به‌طور خطی پیشرفت کنید؛ اما زمانی که در اولین روزها، هفته‌ها و حتی ماه‌ها، تغییرات مؤثری ایجاد نمی‌شود، ناامید می‌شوید. به نظر می‌رسید به هیچ‌جا نمی‌رسید. این، مشخصه‌ی هر فرایند ترکیبی است: قدرتمندترین نتایج دیر به دست می‌آیند. ایجاد عادت‌های ماندگار دشوار است و یکی از دلایل اصلی این دشواری همین است. مردم تغییرات کوچک اندکی ایجاد می‌کنند و چون نتیجه‌ی قابل‌توجهی مشاهده نمی‌کنند، متوقف می‌شوند. فکر می‌کنید «یک ماه است که هر روز می‌دوم، پس چرا هیچ تغییری در بدنم نمی‌بینم؟» زمانی که این‌گونه فکرها غلبه کنند، خیلی راحت عادت‌های مثبت به آخر خط می‌رسند. برای ایجاد تفاوت معنادار، عادت‌ها باید ماندگار باشند تا این حصار را بشکنند؛ چیزی که آن را وضعیت یکنواخت «پتانسیل نهفته» می‌نامیم. اگر تقلا می‌کنید تا عادت خوبی ایجاد کنید یا عادت بدی را کنار بگذارید، دلیلش این نیست که توانایی بهبود را از دست داده‌اید؛ اغلب به این دلیل است که هنوز از وضعیت یکنواخت پتانسیل نهفته عبور نکرده‌اید.»

همه چیز دربارهٔ عادت‌ها:

عادت‌ها یک شمشیر دولبه هستند. همان‌گونه که عادت‌های بد به راحتی شما را به زمین می‌زنند، عادت‌های خوب باعث رشد شما خواهند شد؛ درک جزئیات و موضوع کتاب خرده عادت‌هابه همین دلیل ضروری است. باید بدانید کارکرد عادت‌ها چگونه است و چگونه می‌توانید بر اساس علایق‌تان آن‌ها را طراحی کنید تا بتوانید از لبۀ خطرناک شمشیر پرهیز کنید. دانشمندان علوم رفتاری مثل اسکینر دریافته‌اند که اگر پاداش یا تنبیه صحیح ارائه شود می‌توان افراد را وادار کرد به شیوه‌ای خاص عمل کنند. عادت‌‌های روزانه یا همان خرده عادت‌ها در زندگی روزانه ناچیز به نظر می‌رسند و معمولاً شما آن‌ها را نادیده می‌گیرید. اگر الان کمی پول پس‌انداز کنید، میلیونر نمی‌شوید. اگر سه روز در هفته به باشگاه بروید هنوز اضافه‌وزن دارید. درست است که تغییرات کوچک انجام می‌دهید اما به نظر می‌رسد که نتایج هیچ‌وقت سریع به دست نمی‌آیند اما این فرآیند کُند تغییر باعث می‌شود عادت‌های بد خیلی راحت شکل بگیرند. مثلاً اگر یک شب غذای ناسالم بخورید وزن‌تان بالا نخواهد رفت یا اگر یک شب مسواک نزنید دندان‌هایتان خراب نمی‌شود اما زمانی که هر روزه و با تکرار تصمیم‌های اشتباه و خطاهای کوچک این اشتباهات یک درصدی را تکرار کنید، انتخاب‌های ناچیزتان به نتایج سهمگینی تبدیل خواهند شد.

چرا عادت‌ها در زندگی ما تأثیرگذار هستند؟

مثلا هواپیمایی را تجسم کنید که از لس‌آنجلس آماده‌ی بلند شدن است و مقصدش شهر نیویورک است. خلبان تمام اطلاعات صحیح را وارد رایانۀ هواپیما می‌کند و هواپیما در جهت درست شروع به حرکت کردن می‌کند. حالا تصور کنید کمی پس از برخاستن، خلبان به طور تصادفی مسیر پرواز را کمی تغییر می‌دهد ـ حدوداً چند فوت- که تقریباً چیزی نیست. دماغۀ هواپیما کمی به یک طرف متمایل می‌شود و هیچ‌کس -نه خلبان و نه مسافران- متوجۀ این تغییر نمی‌شوند. اما در طول سفر از لس‌آنجلس به نیویورک و در طول مسیر این تغییر جزئی تأثیر قابل توجهی خواهد داشت. در پایان سفر، مسافران سردرگم ـ و خلبان متحیر- به جای نیویورک به شهر واشنگتن دی‌سی می‌رسند! ما هم درست مثل این خلبان گیج و متحیر متوجۀ تغییرات کوچک زندگی‌مان نمی‌شویم. تغییرات کوچک تأثیر فوری و ناچیزی بر زندگی ما می‌گذارند اما تأثیر بلند مدت آن‌ها مهم‌تر است. اگر برای شام یک پیتزای بزرگ بخورید، امکان ندارد یک شبه چاق شوید اما اگر این عادت را ادامه دهید و هر شب یک پیتزای بزرگ بخورید چطور؟

در کتاب خرده عادت‌ها چه می‌خوانیم؟

جیمز کلیر که در نوجوانی و در زمین بیسبال آسیب سختی می‌بیند مجبور می‌شود به خرده عادت‌ها تکیه کند، آسیب دیدگی‌اش را کمتر کند تا بهبود یابد، در سالن ورزشی قوی‌تر شود و در میدان عملکرد بالاتری داشته باشد. او خرده عادت‌ها را وارد برنامۀ روتین زندگی‌اش می‌کند تا بتواند نویسنده شود، کسب‌وکار موفقی ایجاد کند و در واقع تبدیل به فردی بالغ و مسئول شود. خرده‌ عادت‌ها به جیمز کلیر کمک کردند تا پتانسیل واقعی‌اش را پیدا کند. آن‌چه جیمز کلیر در کتاب خرده عادت‌ها با استفاده از حوزه‌های بیولوژی، عصب‌شناسی، فلسفه و روانشناسی ارائه کرده، ترکیبی از بهترین ایده‌‌هایی است که انسان‌های باهوش سال‌ها پیش به آن‌ها رسیده‌اند و دانشمندان اخیراً آن را کشف کرده‌اند. با این که برای ایجاد عادت‌های بهتر راه‌های زیادی هست اما جیمز کلیر در کتاب خرده عادت‌ها به توصیف و توضیح بهترین راه پرداخته است. جیمز کلیر در کتاب خرده عادت‌ها به شما نشان می‌دهد که چطور تغییرات واقعی از اثرات مرکب صدها تصمیم یا عادت کوچک ناشی می‌شود که در طول زمان روی هم جمع شده و نتایج قابل‌توجهی به بار می‌آورند. عادت‌های کوچک می‌توانند تأثیر شگفت‌انگیزی بر زندگی شما داشته باشند. جیمز کلیر سال‌ها دربارۀ عادت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها تحقیق کرده است. در کتاب خرده عادت‌ها جیمز کلیر به شما یاد می‌دهد که چطور به جای تمرکز بر اهداف بزرگ زندگی، سیستم‌های تکراری‌ای ایجاد کنید و در واقع با تغییر «خرده عادت‌ها» کل زندگی‌تان را تغییر دهید.

حواشی حول محور کتاب

سایر انتشارات، کتاب جذاب و پرفروش جیمز کلیر را با نام «عادت‌های اتمی» به چاپ رسانده‌اند.

فهرست مطالب کتاب خرده عادت‌ها

• مقدمه: داستان من
• اصول اولیه: چرا تغییرات کوچک به تغییرات بزرگ منجر می‌شوند
• فصل اول: قدرت شگفت‌انگیز خرده‌عادت‌ها
• فصل دوم: چگونه عادت‌ها شخصیت فرد را شکل می‌دهند (و به‌عکس)
• فصل سوم: چطور در چهار گام ساده عادت‌های بهتری ایجاد کنیم
• فصل چهارم: مردی که خوب به نظر نمی‌رسید
• فصل پنجم: بهترین راه برای شروع عادتی جدید
• فصل ششم: درباره‌ی انگیزه مبالغه شده است؛ محیط اطراف اغلب اهمیت بیش‌تری دارد
• فصل هفتم: راز خویشتن‌داری
• فصل هشتم: چگونه عادتی را تقویت کنیم
• فصل نهم: نقش خانواده و دوستان در شکل‌گیری عادت‌ها
• فصل دهم: چگونه عامل عادت‌های بد خود را بیابید و اصلا کنید
• فصل یازدهم: به‌آرامی گام بردارید؛ اما به عقب هرگز
• فصل دوازدهم: قانون کم‌ترین تلاش
• فصل سیزدهم: چگونه با استفاده از قانون، دو دقیقه به تعویق‌انداختن را کنار بگذاریم
• فصل چهاردهم: چگونه می‌توان عادت‌های خوب را اجتناب‌ناپذیر و عادت‌های بد را غیرممکن کرد
• فصل پانزدهم: قانون اصلی تغییر رفتار
• فصل شانزدهم: چطور هر روز به عادت‌های خوب ادامه دهیم
• فصل هفدهم: شریک پاسخ‌گو چگونه می‌تواند همه‌چیز را تغییر دهد
• فصل هجدهم: حقیقتی درباره‌ی استعداد (ژن‌ها چه زمانی اهمیت دارند و چه زمانی اهمیت ندارند*
• فصل نوزدهم: قانون گلدیلاکس 166: چطور در زندگی و کار باانگیزه باقی بمانیم
• فصل بیستم: جنبه‌ی منفی ایجاد عادت‌های خوب

اگر از خواندن کتاب خرده عادت‌ها لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب قدرت شروع ناقص اثر دیگری از جیمز کلیر روزنامه‌نگار و نویسندهٔ آمریکایی است. او این بار در مقاله‌ها و داستان‌های گوناگونش به مخاطبین و علاقه‌مندان یاد می‌دهد که چطور نباید منتظر لحظه و فرصت فوق‌العاده بمانند، چطور کمالگرایی  را کنار بگذارند و از هر جایی که می‌توانند کارها و علایق‌شان را شروع کنند.

• کتاب ذهنیت برنده اثر دیگری از جیمز کلیر نویسندهٔ آمریکایی است. این کتابی دربارهٔ رسیدن به اهداف و مجموعه جستارهایی در حوزهٔ توسعه فردی و راهنمای دستیابی به موفقیت است. جیمز کلیر در این کتاب با معرفی تکنیک‌های کاربردی به شما راه رسیدن به اهدافتان را می‌آموزد.

دربارۀ جیمز کلیر‌: نویسندهٔ آمریکایی

تصویر نویسنده کتاب خرده عادت ها

اولین کتاب جیمز کلیر با نام «خرده عادت‌ها» باعث معروفیت او شد و بیش از 7 میلیون نسخه از کتابش در سرتاسر جهان به فروش رفت و به بیش از 50 زبان ترجمه شد. نوشته‌های جیمز کلیر در مجله‌هایی مثل تایم، نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال چاپ شده است. جیمز کلیر سخنران شرکت‌ها و مراسم‌های بزرگ است و در ماه حدود یک یا دو سخنرانی در مورد عادت‌ها و بهبود مستمر ارائه می‌کند. جیمز آغازگر ژورنال عادت و ناشر خبرنامۀ ۳-۲-۱ است. جیمز کلیر نویسندۀ شگفت‌انگیزی است. افکار و احساساتی که در نوشته‌هایش به کار می‌برد بسیار دلنشین و گیراست. جیمز کلیر در همیلتون اوهایو و در ایالات متحده به دنیا آمده است. او در سال 2008 از دانشگاه دنیسون فارغ‌التحصیل شد. به‌رغم این‌که نویسندۀ مشهوری است اطلاعات بسیار کمی در موردش وجود دارد. او در ماه می سال 2015 با کریستی بارن کلیر ازدواج کرد. جیمز همیشه سعی کرده تا زندگی شخصی‌اش را از رسانه‌های آنلاین دور نگه دارد. جیمز از سخنرانی‌ها و فروش کتاب‌هایش پول بسیار زیادی به دست می‌آورد. طبق برآوردهای سال 2015 کل دارایی خالص جیمز کلیر 72.7 میلیارد دلار بود. جیمز کلیر در اینستاگرام و توئیتر فعال است و فالوئرهای زیادی دارد. پست‌های اینستاگرامش مملو از نقل‌قول‌هایی‌ست که خودش نوشته است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (37)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فافا اسماعیلی
    • پاسخ به نظر

    کلیر توی کتاب خرده عادت‌ها بهتون نشون می‌ده چطوری می‌تونید توی درازمدت و به‌مرور کیفیت زندگی‌مون رو که اغلب به عادت‌های کوچیک‌مون بستگی دارن رو تغییر بدیم.

  • تصویر کاربر

    • نگار آذرشب
    • پاسخ به نظر

    با این کتاب می‌فهمید که تغییرات کوچک و بی‌اهمیت که هرروزه رخ بدن، طی ماه‌‌‌ها و سال‌ها پایبندی، نتایج قابل‌توجهی خواهند داشت. بنابراین متوجه می‌شیم که بهترین نتایج معمولاً طی طولانی‌مدت به‌دست میان.

  • تصویر کاربر

    • برهان جعفری
    • پاسخ به نظر

    کارت امتیاز عادت‌ها توی این کتاب خیلی به من کمک کرد. یه تمرین ساده که از فعالیت‌های روزانه‌تون آگاه‌تون می‌کنه و می‌تونید با کمکش عادت‌هاتون رو تشخیص و تغییر بدید. حتماً این کتاب رو بخونید.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

بریده ای از کتاب (15)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فافا اسماعیلی
    • 0

    همه‌ی ما در زندگی با چالش‌هایی مواجه می‌شویم. صدمه‌دیدن یکی از چالش‌های من بود و تجربه‌ی آن، درس مهمی به من داد تغییراتی که در ابتدا کوچک و بی‌اهمیت جلوه می‌کنند، در صورتی‌که تمایل داشته باشید سال‌ها انجام‌شان دهید، نتایج قابل‌توجهی به بار خواهند آورد.

  • تصویر کاربر

    • نگار آذرشب
    • 0

    همه‌ی ما با موانع و شکست‌ها دست‌وپنجه‌ نرم می‌کنیم؛ اما در درازمدت، اغلب، کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت‌ عادت‌های‌مان بستگی دارد. با داشتن عادت‌های یکسان به نتایج یکسانی خواهیم رسید؛ اما با داشتن عادت‌های بهتر، هر چیزی ممکن است.

  • تصویر کاربر

    • برهان جعفری
    • 0

    اثبات این حقیقت، در زندگی روزانه دشوار است. از آن‌جا که عادت‌های روزانه ناچیز به‌نظر می‌رسند، معمولاً آن‌ها را نادیده می‌گیرید. اگر درحال‌حاضر، کمی پول پس‌انداز کنید، هنوز میلیونر نیستید. اگر سه روز در هفته به باشگاه بروید، هنوز اضافه‌وزن دارید.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عیدی