شیوه گرگ

(56)
نویسنده:

2,100,000ریال

1,890,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3688

علاقه مندان به این کتاب
56

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
10

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شیوه گرگ

انتشارات نوین منتشر کرد:
من گرگ وال استریت هستم. کسی که لئوناردو دی کاپریو نقش او را در فیلمی به همین نام بازی کرد. آنچه در این کتاب به شما ارائه می کنم، یک راه حل شسته رفته برای بکار بردن سیستم خط مستقیم در هر کسب و کار خودتان را دارید، این کتاب یک تغییر بازی خواهد بود. به شما نشان می دهد چگونه چرخه فروشتان را کوتاه کرده، نرخ موفقیت در معامله را افزایش داده، یک جریان ثابت بازگشت مشتری توسعه دهید و مشتریان وفادار خلق کنید. به علاوه، این کتاب به شما فرمولی برای ساخت و نگهداری از یک نیروی فروش سطح جهانی را ارائه می دهد.
و برای شما که با فروش سروکار ندارید، این کتاب به همان اندازه برایتان ارزشمند خواهد بود. حتی اگر فروشنده نباشید، هنوز لازم است دست کم در فروش و متقاعد سازی تا سطح معقولی مهارت پیدا کنید. در غیر اینصورت شدیدا اعتماد به نفستان را در زندگی از دست خواهید داد. زیرا که کل زدگی فروش و متقاعد کردن است.
در حقیقت شما یا در حال متقاعد کردن هستید یا شکست خوردن.
مهم نیست که در چه مسیر کاری قرار دارید، ما همیشه سعی داریمافکار، ایده ها، رویاها و امیدهایمان را به گونه ای انتقال دهیم که علاوه بر ترغیب افراد به عکس العمل، به خواسته های خود در زندگی هم دست یابیم.
این همان هنر متقاعد کردن اخلاقی است و هدف کتاب هم دستیابی به همین موضوع است. با فراهم کردن یک روش ساده و اثبات شده برای تسلط به هنر ارتباط، قادر خواهید بود با قدرت فوق العاده بیشتری در مسیر زندگی قدم برداشته و زندگی بسیار موفق تری داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب جادوگران بازار نوین را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیر محمد دینی
    • 2

    باید به عنوان فردی که کاملاً حواس‌جمع است و حلّال مادرزاد مشکلات است به نظر برسید و نشان دهید که واقعاً ارزش گوش کردن دارید

عیدی