خرده عادت ها (عادت های کوچک تر نتایج بزرگ تر)

(22)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1906

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خرده عادت ها

انتشارات شمشاد منتشر کرد:
کتاب خرده عادت ها پس از معرفی راهکاری جدید و قدرتمند برای «ساخت عادت ها» و ناکافی دانستن «راهکارهای انگیزشی رایج شده در سطح جامعه» ، مورد توجه بسیاری از خوانندگان در سرتا سر دنیا قرار گرفت و به عنوان واقع گرایانه ترین راهکار ارائه شده برای ایجاد «تغییری پایدار» شناخته شد. ترجمه ی «خرده عادت ها» به 18 زبان و فروش بیش از 400 هزار نسخه از آن در سرتاسر جهان، این کتاب را در رده ی پر فروش ترین کتاب ها در آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر،قرار داد. کتاب دیگر استفان گایز، این نویسنده ی موفق آمریکایی در زمینه ی خودباوری و خودیاری گری، با عنوان «چگونه کمال گرا نباشیم» ، نیز در ایران توسط همین منرجم، ترجمه شده و توسط انتشارات شمشاد به چاپ رسیده است.
خرده عادت ها، مقاومت اولیه شما را برای شروع کار، از میان بر میدارند و چنان حجم کوچکی از یک عادت برایان می سازند که با کمترین میزان اراده، قادر به ادامه دادن رفتار مورد نظرتان تا ماه ها و سال ها خواهید بود. این کتاب به شما آموزش میدهد که چگونه گام به گام، و بدون تحمل بار مسئولیت یک وظیفه سنگین و با اعتماد به نفس کامل، بر حجم خرده عادت خود بیفزایید و از این طریق به عادتی پایدار دست پیدا کنید؛ همان عادت های مطلوبی که همیشه در سر داشته اید و ترس از شکست، مانع از آن شده که بتوانید حتی گامی در آن مسیر بردارید. استفان گایز »گام هایی کوچک (خرده عادت ها) و حد کمی از اراده را رمز ساخت عادت هایی پایدار و عامل موفقیت شما می داند و نه صرفا «انگیزه و حد زیادی از اراده» را، چرا که تکیه بر انگیزه و احساسات، بی ثبات ترین بنیانی است که می توان برای «ساخت عادت» در نظر گرفت و داشتن انتظاراتی سطح بالا که اراده ی بسیاری می طلبند، فقط شما را بر روی ابرها نگاه خواهد داشت.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • زهرا مجدی
    • 1

    موفقیت، محصول عادت‌های روزانه است، نه یک دگرگونی بزرگ و یکباره در کل زندگی. ایجاد عادت‌های ماندگار، دشوار است. مردم تغییرات کوچک اندکی ایجاد می‌کنند و چون نتیجهٔ قابل توجهی مشاهده نمی‌کنند، متوقف می‌شوند.

عیدی