30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت مالی و اجتماعی
چگونه آنچه را میخواهید به دست آورید

چگونه آنچه را میخواهید به دست آورید

(16)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
3521

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چگونه آنچه را میخواهید به دست آورید

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
چالش واقعی در زندگی ، تنها مربوط به آنچه می خواهید داشته باشید نیست ؛ زیرا با رسیدن به آن خواسته ها نیز ادامه می یابد . بسیاری از مردم یاد گرفته اند چگونه آنچه می خواهند به دست آورند ، اما لذتی از آن نمی برند . آنچه کسب می کنند هرگز کافی به نظر نمی رسد و همیشه احساس می کنند چیزی را از دست داده اند . آنان در خلوت خود و نیز روابط و کارشان شاد نیستند و همواره موضوعی هست که آرامش ذهنی شان را بر هم بزند . در سوی دیگر این طیف ، کسانی هستند که ارتباط بسیار بیشتری با آنچه دارند و کاری که انجام می دهند برقرار می کنند ؛ هر چند نمی دانند چگونه باید چیزهای بیشتری را که می خواهند به دست آورند . درهای قلب آنان به روی زندگی گشوده است ، با این حال نتوانسته اند به رویاهای خود جامه ی عمل بپوشانند . تمام سعی خود را به کار می بندند ، اما از خود می پرسند که چرا دیگران بیشتر دارند . عده ای دیگر نیز در بین این دو نقطه قرار دارند .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید اثر جان گری

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید از سایت گودریدز امتیاز 3.8 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید از سایت آمازون امتیاز 3.9 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید:

چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید کتابی خودیاری اثر جان گری مشاور و روان‌درمانگر، مدرس و نویسندۀ آمریکایی است. معروف‌ترین اثر او «مردان مریخی زنان ونوسی» است که میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفت.

چرا باید کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید را بخوانیم؟

جان گری در کتاب چگونه آنچه می‌خواهید به دست آورید به شما یاد می‌دهد که چطور گذشته را بشناسید، با دردهایی که گذشته در شما ایجاد کرده کنار بیایید و در نهایت خود را ببخشید و از گذشته عبور کنید تا بتوانید خواستۀ روح‌تان را بشناسید و به آن دست یابید.

جملات درخشانی از کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید:

«چالش واقعی در زندگی، تنها مربوط به آنچه می‌خواهید داشته باشید نیست؛ زیرا با رسیدن به آن خواسته‌ها نیز ادامه می‌یابد. بسیاری از مردم یاد گرفته‌اند چگونه آنچه را می‌خواهند به دست آورند، اما لذتی از آن نمی‌برند. آنچه کسب می‌کنند هرگز کافی به نظر نمی‌رسد و همیشه احساس می‌کنند چیزی را از دست داده‌اند. آنان در خلوت خود و نیز در روابط و کارشان شاد نیستند و همواره موضوعی هست که آرامش ذهنی‌شان را برهم بزند. در سوی دیگر این طیف، کسانی هستند که ارتباط بسیار بیشتری با آنچه دارند و کاری که انجام می‌دهند برقرار می‌کنند؛ هر چند نمی‌دانند چگونه باید چیزهای بیشتری را که می‌خواهند به دست آورند. درهای قلب آنان به روی زندگی گشوده است با این‌حال نتوانسته‌اند به رؤیاهای خود جامه‌ی عمل بپوشانند.»

«موفق بودن شخص تنها به داشتن احساس خوب یا شاد بودن نسبت به زندگی مربوط نیست و مستلزم این است که اطمینان داشته باشید به آنچه می‌خواهید نائل می‌شوید و انگیزه‌ی لازم برای رسیدن به آن را دارید. لازمه‌ی موفقیت فردی داشتن درکی روشن از این است که چگونه زندگی مورد علاقه‌ی خود را خلق کنید. برای برخی افراد، موفقیت فردی به این معنی است که چگونه بیشتر به دست آورند و برای عده‌ای دیگر، رسیدن به این درک است که چگونه شادتر باشند؛ برای بسیاری دیگر نیز یادگیری هر دو مهارت مهم است. دستیابی به موفقیت شخصی نباید به بخت و اقبال یا سرنوشت واگذار شود. اگرچه برخی افراد با توانایی‌هایی بخصوص به دنیا می‌آیند، مهارت‌ها باید آموخته و تمرین شوند تا موفقیت حاصل شود. خبر خوب این است که شما می‌توانید یاد بگیرید چگونه به موفقیت فردی دست یابید. کافی است تغییراتی کوچک اما چشمگیر در طرز فکر، احساس و نحوه‌ی عمل خود بدهید تا زندگی مورد علاقه‌ی خود را بسازید.»

تحلیلی بر کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید‌:

میلیون‌ها خواننده در سراسر دنیا از توصیه‌های شفابخش جان گری در کتاب «مردان مریخی زنان ونوسی» بهره بردند. اکنون این متخصص درمانگر در کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید با یک برنامۀ جدید و درخشان، خود درمانگری را به سطح جدیدی رسانده است. او با ترکیب تکنیک‌های درمانی غربی و مدیتیشن شرقی، روشی ابتکاری و عملی ساخته است. او به شما نشان می‌دهد چطور با پنج گام ساده به شادی، اعتماد به نفس و موفقیت در همۀ جنبه‌های زندگی برسید.

در کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید چه می‌خوانیم؟

جان گری معتقد است هر کسی بتواند درد گذشته را بپذیرد، ببخشد و از آن عبور کند، می‌تواند خواستۀ واقعی قلبش را بشناسد و به آن دست یابد و زندگی غنی و پرباری داشته باشد. جان گری یک روان‌درمانگر نابغه است که در کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید تکنیک‌های درمانی غربی را با مدیتیشن شرقی ترکیب کرده است تا به خوانندگان یاد دهد چطور می‌توانند اعتماد به نفس کافی داشته باشند، از زندگی خود لذت ببرند، در آرامش و رضایت کامل زندگی کنند و قدرتمند باشند. روش‌های جان گری در کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید به مردم کمک می‌‌کند تا از احساسات‌شان برای قوی‌تر شدن استفاده کنند، بدانند واقعاً از زندگی چه می‌خواهند و به چه چیزی نیاز دارند. او معتقد است که هر گاه چیزی را که نیاز دارید به دست نمی‌آورید بدان معناست که دارید در جهت اشتباه به دنبال آن می‌گردید. او معتقد است اگر بتوانید آرزوی واقعی روح خود را پیدا کنید به هر چیزی خواهید رسید.

کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید به شما یاد می‌دهد که چطور:
• موانعی که جلوی شما را برای رسیدن به موفقیت گرفته است شناسایی کنید و مسئولیت آن‌ها را برعهده بگیرید.
• خواسته‌های روح خود را درک کنید.
• احساسات منفی را رها کنید.
• نیازها و خواسته‌های‌تان را بشناسید و دست به عمل بزنید.
• هر روز تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان زندگی کنید.

بخشی از فهرست مطالب کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید

• مقدمه
• فصل اول: شادی را با پول نمی‌توان خرید
• فصل دوم: موفقیت‌های بیرونی احساسات ما را تقویت می‌کند
• فصل سوم: فروش روح برای کسب موفقیت بیرونی
• فصل چهارم: چگونه آنچه را نیاز دارید به دست آورید
• فصل پنجم: ده مخزن عشق
• فصل ششم: ادراک ده مرحله
• فصل هفتم: پر کردن ده مخزن عشق
• فصل هشتم: چگونه استرس را تخلیه کنیم
• فصل نهم: احساسات منفی را از بین ببرید
• فصل دهم: چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید
• فصل یازدهم: ستاره‌ی جادویی خود را بیابید
• فصل دوازدهم: از مقاومت دست بردارید

حواشی حول محور کتاب

اپرا وینفری مجری معروف‌ تلویزیونی، آن‌قدر کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید را دوست داشت که از جان گری خواست در یک قسمت کامل از برنامه‌اش در مورد این کتاب صحبت کند.

اگر از خواندن کتاب چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

بخواهید تا به شما داده شود اثر استرو جری هیکس سخنران و نویسندۀ الهام‌بخش آمریکایی است. او در این کتاب آموزه‌های معنوی و درخشان آبراهام هیکس را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است تا بتوانید به کمک آن‌ها یاد بگیرید چطور به خواسته‌هایتان برسید و زندگی شاد و رضایت‌بخش داشته باشید. 

زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر دکتر جفری یانگ روان‌پزشک آمریکایی است. دکتر یانگ که مبدع رویکرد طرحواره درمانی است در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور تله‌های زندگی خودتان را بشناسید. رها شدن از تله‌های زندگی منجر به کنار گذاشتن رفتارهای مخرب و تکرای خواهد شد. او در این کتاب با تعریف کردن شرح حال بیماران واقعی، نشان می‌دهد که چگونه الگوهای ناکارآمد در دوران کودکی شکل گرفته‌اند و مبنایی برای ارزیابی خویشتن در بزرگسالی خواهد شد. این کتاب ابزاری قدرتمند برای درمان مشکلات بر اساس رویکرد طرحواره درمانی است.

کتاب اشراف‌ زادگان فقیر اثر رضا حیات‌ الغیب است و در دستۀ کتاب‌های انگیزشی قرار می‌گیرد. نویسنده در این کتاب سعی دارد نشان دهد که با از بین رفتن فقر تمام مشکلات بشر حل خوهد شد و جنگ‌ها از بین خواهند رفت. نویسنده معتقد است که عده‌ای می‌خواهند مردم در فقر زندگی کنند چون می‌شود آن‌ها را کنترل کرد و به راحتی آن‌ها را به بردگی گرفت.

دربارۀ جان گری‌: نویسندۀ کتاب

چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید

جان گری در سال 1951 در تگزاس به دنیا آمد. پدرش مدیر سازمان نفت بود و مادرش در یک کتاب‌فروشی کار می‌کرد. او با پنج برادر بزرگ شد، پدر و مادرش هر دو مسیحی بودند و یوگا را به او آموختند و او را در کودکی به دیدار سنت یوگاناندا در هند بردند. زندگی‌نامۀ یوگی الهام‌بخش مراحل بعدی زندگی گری شد. او مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدش را در علم هوش خلاق گرفت و سپس دکترای افتخاری‌اش را از دانشگاه ایالتی گاورنر در ایلینویز دریافت کرد. او تا سال 1969 و قبل از شروع کار به عنوان نویسنده و مشاور روابط شخصی به مدت 9 سال با ماهاریشی ماهش یوگی، فیلسوف، نویسنده، آموزگار و استاد معنوی هندی در ارتباط بود. پس از آن گری به عنوان مشاور، مدرس و نویسندۀ آمریکایی مشغول به کار شد و در مجله‌هایی مثل آتلانتای نیویورک، نیویورک نیوز دِی، دیلی نیوز و غیره مطلب می‌نوشت. او اکنون یک درمانگر خانواده و عضو انجمن مشاورۀ آمریکا و انجمن بین‌المللی مشاوران ازدواج و خانواده است.

زندگی خصوصی جان گری

جان گری با باربارا دی آنجلیس که او هم روان‌شناس، نویسنده و مشاور است ازدواج کرد. آن‌ها در 1984 از یکدیگر جدا شدند. گری گفته است که این ازدواج موجب شد تا او نظریاتش را در مورد روابط عاطفی بین زوجین مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار دهد. او دو سال بعد با خانمی به نامِ بانی ازدواج کرد. آن‌ دو تا زمان مرگ بانی بر اثر سرطان در سال 2018 به زندگی در کنار هم ادامه دادند. جان گری کتاب معروف خود، مردان مریخی زنان ونوسی را در سال 1992 منتشر کرد که بسیار پرفروش شد و موضوع اصلی تمام کتاب‌ها و فعالیت‌های بعدی‌اش را تشکیل داد. تا امروز میلیون‌ها نسخه از کتاب‌های این نویسنده در سراسر دنیا به فروش رفته است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی