علم و آیین ها

(0)

595,000ریال

535,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
97

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب علم و آیین ها

انتشارات بذر خرد منتشر کرد:
من شخصاً بسیاری از تمرین های معنوی توصیف شده در این کتاب توسط روپرت شلدریک را به کار بسته ام و عشق، شادی، همدلی، شکر گزاری و تعادل فکری بیشتری را تجربه کرده ام. همه ی ما مدیون روپرت هستیم، کسی که با تمام توان ما را هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ معنوی به بینشی عمیق رساند.
دیپاک چوپرا
من این کتاب را دوست دارم! تعداد کمی از دانشمندان زنده ی دنیا شور و اشتیاق و جسارتی همچون شلدریک برای سؤال کردن و تحقیق کردن روی پاسخ سؤالات و بیان نتیجه ای که همگان بتوانند درک کنند را دارند. وقتی این کتاب را مطالعه می کنید، آماده ی یک سفر هیجان انگیز باشید.
دکتر متیو فاکس، نویسنده ی کتاب نعمت اولیه و راهی به سوی خدا
کتاب علم و آیین ها کتابی است که از خواندنش لذت خواهید برد و باید حتما و فورا خوانده شود. این کتاب را بخرید، بخوانید و به تمامی دوستان خود و پیروان روش های علمی بدهید. شلدریک در این کتاب به ما کمک می کند زنده بمانیم و زندگی را به درستی درک کنیم. همه ما نیازمند این یاری می باشیم.
دکتر چارلز فاستر، نویسنده کتاب حیوان بودن
اگر تشنه دادن طعم و مزهای بیشتر به زندگی تان هستید، کتاب علم و آیین ها از رو پرت شلدریک بهترین نقطه شروع است. این کتاب برای مدرنتیه تشنه و درمانده همچون احیای دوباره است و از این رو برای بقای ما حیاتی است.
لاری دوزی، نویسنده کتاب یک ذهن
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی