عمل عاشقانه
تخفیف

%10

عمل عاشقانه

(12)
نویسنده:

3,340,000ریال

3,006,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1690

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عمل عاشقانه

انتشارات سایه سخن منتشر کرد:
دکتر راس هریس این کتاب را برای چهار گروه نگاشته است:
روابط شما شکل مقعولی دارد، اما می‌خواهید غنی‌اش کنید.
روابط شما شکل بدی دارد، می خواهید اصلاحش کنید.
در حال حاضر رابطه خاصی ندارید و رابطه قطع شده است.
درمانگر، مشاور یا مربی هستید و دنبال مطلب و حقایقی برای درمان مراجعان می‌گردید.
اگر جز دو گروه اول هستید، ممکن است شریک شما مایل باشد همراهتان این کتاب را مطالعه کند، در غیر این صورت تنهایی نیز می‌توانید روابط خود را ارتقا دهید.
در این کتاب از اصول اساسی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد استفاده شده است و شما چگونگی استفاده از این اصول را برای ساخت، پشرفت و کامیابی در روابط می‌آموزید.
اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، باید آنچه را دراین کتاب می‌خوانید تمرین کنید، راه دومی وجود ندارد. ساختن رابطه‌ای عاشقانه یا بازسازی رابطه‌ای ویران شده نیاز به زمان، کوشش، تعهد و الزام دارد.
اگر احساس می‌کنید ارزشش را دارد این کتاب را بخوانی
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب عمل عاشقانه اثر راس هریس

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

عمل عاشقانه از سایت گودریدز امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

عمل عاشقانه از سایت آمازون امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب عمل عاشقانه:

عمل عاشقانه اثر دیگری از دکتر راس هریس، نویسندۀ کتاب «سیلی واقعیت» است که در سال 2009 منتشر شد. دکتر راس هریس که خود مربی و درمانگر است این کتاب را بر اساس درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) نوشته است. در این کتاب راس هریس به شما نشان می‌دهد که چگونه رشد انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و حضور ذهنی در زمان حال، به شما کمک می‌کند تا روابط‌تان را با صراحت، آگاهی و تمرکز پیش ببرید و روابط دلسوزانه‌تر و عاشقانه‌تری در زندگی داشته باشید.

واکنش‌های جهانی به کتاب عمل عاشقانه:

«دکتر هریس کتابی جذاب و بی‌نهایت ارزشمند برای زوج‌هایی نوشته است که به دنبال تقویت روابط و صمیمیت هستند. هریس کتاب عمل عاشقانه بر اساس درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد را مهربانانه، متفکرانه و واقع‌بینانه نوشته است. این کتاب را به تمام زوج‌ها معرفی کنید و از آن در روابط خود نیز بهره ببرید.» - دکتر رابین دی. والستر

«مدت‌هاست که کتابی چنین قوی در مورد روابط نوشته نشده است. عمل عاشقانه قدرتمند، کاربردی و الهام‌بخش است. راس هریس واقعاً یک نابغه و یک پزشک متخصص است که به خوبی می‌داند چطور با کلماتش زندگی شما را تغییر دهد. با چنین ویژگی‌هایی او موفق شده راهی به سوی روابط موفق باز کند. این کتاب را از دست ندهید!» - دکتر جوآن دال، دانشیار روانشناسی در دانشگاه اوپسالای سوئد

«خواندن این کتاب شاید ارزشمندترین هدیه‌ای باشد که نه‌تنها به شریک زندگی خود، بلکه به خودتان نیز داده‌اید. من مطالعهٔ آن را به کسانی که مایل به احیای روابط نابسامان خود هستند و همچنین کسانی که می‌خواهند یک رابطهٔ خوب را بهتر کنند بسیار توصیه می‌کنم.» - دکتر روانشناس رابرت دی زتل

«اگر می‌خواهید بهترین همسر در رابطهٔ خود باشید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد. اگر هم شما و هم همسرتان می‌خواهید بهترین رابطه‌ای که می‌خواهید را بسازید هم این کتاب به شما کمک خواهد کرد.» - دکتر هنک راب

چرا باید کتاب عمل عاشقانه را بخوانیم؟

چه کسی در زندگی شما باشد چه نباشد، کتاب عمل عاشقانه به شما می‌آموزد چطور تعارض‌های خود را رها کنید و کاملاً در زمان حال زندگی کنید. چطور از ذهن‌آگاهی برای افزایش صمیمیت، ارتباط و تفاهم استفاده کنید. چطور تعارضات دردناکِ زندگی‌تان را حل کنید و تفاوت‌ها را بپذیرید و بر اساس ارزش‌های خود عمل کنید تا بتوانید روابطی عمیق و معنادار را تجربه کنید.

در کتاب عمل عاشقانه چه می‌خوانیم؟

افسانه‌های رایج و داستان‌های مختلف دربارهٔ عشق، رویایی را در سر شما می‌پروراند که بسیار با عشق در زندگی واقعی متفاوت است. حقیقت ناخوشایند این است که چیزی به نام شریک زندگی کامل وجود ندارد، همهٔ زوج‌ها با هم دعوا می‌کنند و احساس عشق نیز مانند آب و هوا می‌ماند؛ یک روز ممکن است آفتابی باشد و همه چیز خوب پیش برود و یک روز توفان سراسر زندگی عاشقانهٔ شما را زیر و رو کند. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید یک رابطه‌ٔ شاد و عاشقانه را تجربه کنید. از طریق یک برنامهٔ سادهٔ مبتنی بر درمان جدید انقلابی پذیرش و تعهد، می‌توانید یاد بگیرید که افکار و احساسات دردناک‌تان را به طرز مؤثری مدیریت کنید و در روند زندگی و عشق ورزیدن قدم‌به‌قدم با همراه زندگی‌تان به پیش بروید. درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد یک مدل منحصر به فرد و خلاق برای درمان و مربیگری است که بر اساس استفادۀ نوآورانه از ذهن‌آگاهی و ارزش‌ها است. هدف درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، به حداکثر رساندن پتانسیل انسانی برای یک زندگی غنی، کامل و معنادار؛ پرورش سلامتی، سرزندگی و رفاه بر اساس ارزش‌های آگاهانه است.

اگر از خواندن کتاب عمل عاشقانه لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب تله شادمانی اثر دیگری از دکتر راس هریس نویسندهٔ کتاب‌های روانشناسی است. او در این کتاب سعی دارد افسانه‌های رایج در مورد شادی و همیشه مثبت بودن را که در نهایت منجر به استرس، اضطراب و افسردگی می‌شوند زیر سؤال ببرد. او در این کتاب پرفروش نشان می‌دهد که چطور میلیون‌ها انسان به طور ناخواسته در تلۀ شادمانی گرفتار شده‌اند و سپس ابزار مؤثری بر اساس درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و اصول ذهن آگاهی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا بتوانند از این تله خلاص شوند.

• کتاب سیلی واقعیت اثر دکتر راس هریس است و در سال 2012 منتشر شد. راس هریس در این کتاب دربارۀ تفاوت بین حقیقت و واقعیت صحبت می‌‌کند. او معتقد است انسان باید بتواند واقعیت‌های زندگی را بپذیرد و با آن‌ها کنار بیاید و در این کتاب به شما نشان می‌دهد چطور می‌توانید شما نیز با حقیقت‌‌ها و واقعیت‌های زندگی خود کنار بیایید.

• کتاب شکاف اعتماد به نفس اثر دیگری از دکتر راس هریس است. او در این کتاب به علاقه‌مندان یاد می‌دهد چطور پایشان را از منطقۀ امر خوب فراتر بگذارند و با ترس کنار بیایند. او در این کتاب قوانین رشد و تحول را به شما می‌آموزد و به شما نشان می‌دهد چقدر داشتن اعتماد به نفس می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد.

• کتاب تئوری انتخاب اثر ویلیام گلسر روان‌شناس مشهور آمریکایی است و در صدر کتاب‌های روان‌شناسی، توسعۀ فردی و بهبود کیفیت زندگی قرار گرفته است. دکتر گلاسر معتقد است که درمان مشکلات شناختی و روانی بشر، نه در داروهای شیمیایی، بلکه در اصلاح رفتار نهفته است و در این کتاب با نگرش روان‌شناسی کنترل بیرونی به شما یاد می‌دهد که چطور مشکلات شناختی و روانی خود را حل کنید.

دربارۀ راس هریس‌: نویسندهٔ کتاب عمل عاشقانه

عمل عاشقانه

دکتر راس هریس در لیورپول انگلستان به دنیا آمد. او پس از فارغ‌التحصیلی در رشتۀ پزشکی از دانشگاه نیوکاسل آپون تاین، به استرالیا مهاجرت کرد. به عنوان پزشک خانواده و عمومی شروع به کار کرد و به جنبه‌های روانشناختی بیماری‌ها علاقه پیدا کرد. او هم‌اکنون مربی مشهور جهانی در زمینۀ ACT (درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد) و روان‌درمانگر است. او تاکنون صدها کارگاه آموزشی برگزار کرده و بیش از پنجاه هزار متخصص بهداشت را در سراسر جهان آموزش داده است. او نویسندۀ چندین کتاب درسی بر اساس درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد است. کتاب‌های خودیاری او بسیار پرفروش بوده‌اند. او به دلیل توانایی در آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد به روشی ساده و واضح و در عین حال کاربردی به شهرت رسید. دکتر راس هریس اکنون به عنوان پزشک سلامت روان در ملبورن فعالیت می‌کند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی