روان شناسی پول

(0)
نویسنده:

1,890,000ریال

1,512,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
619

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روان شناسی پول

انتشارات میلکان منتشر کرد:
معمولاً این‌طور آموزش می‌دهند که پول ـ سرمایه‌گذاری، امور مالی شخصی و تصمیم‌های تجاری ـ با ریاضیات سروکار دارد و فرمول‌ها و داده‌ها به ما می‌گویند باید دقیقاً چکار کنیم. اما در دنیای واقعی مردم تصمیم‌های مالی‌شان را به‌کمک برنامه‌ها نمی‌گیرند. آن‌ها معمولاً سر میز شام یا در جلسه‌‌ای کاری تصمیم می‌گیرند؛ وقتی‌که گذشته‌‌شان، دیدگاه منحصربه‌فردی که به جهان دارند، نفس، غرور، بازاریابی و انگیزه‌های عجیب‌و‌غریب در کنار هم قرار می‌گیرند و روایتی را می‌سازند که به‌نظر آن‌ها منطقی است.

هازل با تجرییاتی که طی سال‌ها تحقیق و مطالعه‌ی امور مالی به دست آورده است در روان‌شناسی پول مهم‌ترین عیب‌ها، سوگیری‌ها و علل بدرفتاری‌هایی را شرح می‌دهد که در برخورد مردم با پول تأثیرگذارند. این کتاب به موضوعاتی مانند رفتارهای مالی، اعتقادات مالی، ارزش‌های مالی، روان‌شناسی خرید، روحیه‌ی مالی، روان‌شناسی سرمایه‌گذاری و رابطه‌ی احساسات با پول می‌پردازد.

جدا از هوش و تلاش، نتایج مالی را شانس به پیش می‌بَرَد. برای موفقیت مالی نحوه‌ی رفتار شما از آن‌چه می‌دانید مهم‌تر است.

استفاده‌ی نویسنده از توصیه‌ها و رهنمودهای افراد مشهور در این زمینه، رد برخی تفکرات و اعتقادات رایج اما اشتباه و همچنین اشاره‌هایی که به زندگی شخصی و نحوه‌ی سرمایه‌گذاری خود و خانواده‌اش دارد، این کتاب را به راهنمایی ارزشمند برای تمام کسانی تبدیل کرده که می‌خواهند تصمیم‌های مالی بهتری بگیرند و از پول و درآمدشان بهترین استفاده را ببرند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

«از بهترین و ناب‌ترین کتاب‌های مالی در سال‌های اخیر.»

ـ وال‌استریت جورنال

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

«روان‌شناسی پول مملو از ایده‌های جالب و راهکارهای عملی است. در یک کلام کتابی ضروری برای هر کسی است که می‌خواهد رابطه‌ی بهتری با پول داشته باشد.»

ـ جیمز کلییر، نویسنده‌ی کتاب خرده‌عادت‌ها
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی