سپید دندان (جیبی)(علمی و فرهنگی)

(6)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1184

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سپید دندان

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
(سپید دندان) گرگ زاده ای است درنده در بیابان های وحشی شمال آمریکا که به دام انسان ها می افتد و سرانجام رام می شود. نویسنده در این اثر به دو موضوع تنازع بقا و اصل تربیت اشاره می کند. جک لندن را گورکی آمریکا می دانند، در شاهکار جک لندن اصالت و قدرت بیان در تجسم صحنه های زندگی بی نظیر است.
جک لندن در خانواده تنگدستی در سان فرانسیسکو بدنیا آمد و در اوکلند بزرگ شد. او با اینکه توانست در دانشگاه پذیرفته شود، تحصیلات رسمی چندانی نداشت و هرچه آموخت از زندگی پرفراز و نشیب خود آموخت و بسیاری از آثار ادبی را در کتابخانه عمومی اوکلند خواند. در 1889 در کارخانه کنسروسازی کاری سخت و سنگین پیدا کرد. بعد با پولی که از نامادریش وام گرفت قایقی خرید و به دزدی صدف پرداخت. مدتی بی کار و ولگرد بود و در شهر بافلو به زندان افتاد. بعد به اوکلند بازگشت و دبیرستان را تمام کرد. خیلی دوست داشت که به دانشگاه کالیفرنیا برود و پس از سه ماه کوشش فشرده در تابستان 1896 در آنجا پذیرفته شد. اما به دلیل بی پولی ناچار پس از یک سال دانشگاه را رها کرد.
لندن طرفدار پرشور اتحادیه های کارگری، سوسیالیسم و حقوق کارگران بود و این علاقه در آثارش مشهود است. او را راوی صادق زندگی دشوار طبقات فرودست جامعه آمریکای آن دوران می شناسند.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی