سعی بر مدار اندوه

سعی بر مدار اندوه

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
221

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سعی بر مدار اندوه

انتشارات چشمه منتشر کرد:
وقتی با نویسنده با هنرمندی روبه رو می شویم که به نوعی و در سطحی، «مطرح و بحث برانگیز» محسوب می شود، باید با او چه کنیم؟ گزینه ها فراوان اند و شما نیز به سیاق داستان «چند مسئله ی ساده» از مجموعه ی تهران در بعدازظهر می توانید جواب ها و فرض هایی برای این پرسش ردیف کنید.
من نمی دانم پاسخ شما به این پرسش چیست اما خودم همواره اندیشیده و گفته و نوشته ام که اقدامی عملی آن هم از جنس نقد و تحلیل مستدل (و نه از سنخ مدح ها و کف زدن های صرف یا ردهای یکسویه)، اگر تنها واکنش «به دردبخور» نباشد، بی تردید از معدود کارهایی است که به انجامش می ارزد.
با این نگاه بود که کتاب حاضر شکل گرفت. ادعای تحقق بخشیدن تمام و کمال و شایسته به هدفش (تدوین شناختنامه ای نقادانه برای آثار داستانی مصطفی مستور) را ندارد؛ اما کوشیده است دست کم از یک سو مقدمه ی این اتفاق شود و از سوی دیگر کار پژوهندگان بعدی را در «پیشینه یابی» و نرفتن به سراغ کارهای تکراری ساده تر گرداند. نمی دانم در این راه چه قدر و تا کجا موفق شده ام و در کجاها تلاشم به ضعف و شکست انجامیده. باری، امید آن دارم که این کتاب کمی به هدفش نزدیک شود و با همه ی بد و نیکش عامل و انگیزه ای باشد که دیگران را به تألیف کتبی جدی تر و پرمایه تر در باب مستور و امثال او برانگیزد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی