30بوک
کتاب عمومی
سینما و تئاتر
آموزش، نقد و نظریه
تک گویی های برتر در سینمای جهان

تک گویی های برتر در سینمای جهان

(4)

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
756

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تک گویی های برتر در سینمای جهان

انتشارات تابان خرد منتشر کرد:
تکگویی ها و تنها گویی ها همچون روبرو شدن شخصیت ها با تصویر خود در آیینه یا نقطه ای حساس در زندگی آدم های این آثار، همواره یکی از صحنه های تاثیرگذار فیلم ها و نفطه اوج توانایی های بازیگری را رقم زده است.
تک گویی از اول شخص در تئاتر قدمتی دیرینه و چندین هزار ساله دارد اما در سینما این شکل نمایشی برای برگرداندن به زبان تصویر با ورود به خود ماجراها و اتفاق ها دیده و اجرا میشده است.
این کتاب علاوه بر این که مروری بر بهترین صحنه های بزرگ سینمای جهان دارد در نوع نگاه و ثبت و تحلیل وتک گویی ها، نمونه های درخشانی از شخصیت پردازی، به ویژه برای علاقه مندان بازیگری و نویسندگان فراهم می سازد تا به ویژه در حافظه دیداری و شنیداری/ احساسی خود همواره چند صحنه از این تک گویی ها را به یاد داشته باشند.
تا جایی که جستجو کردیم این موضوع در نوع خود برای اولین بار در ایران انجام می شود. امیدواریم مورد توجه علاقه مندان و عاشقان سینما قرار بگیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • نیکو طوفانی
    • پاسخ به نظر

    سلام در مورد مشاهده ی بریده ای از کتاب ،معمولا فقط از اول کتاب می ذارین که بیشتر شامل مقدمه س و اخرش ادم متوجه کیفیت ترجمه ی متن و یا مرتبط بودن کتاب با موضوعی که می خواد نمیشه.از وسط کتاب هم نمونه بذارید لطفا

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی