کد 82

کد 82

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
152

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کد 82

انتشارات شهید ابراهیم هادی منتشر کرد:
به پدیده شهادت از چند طرف می توان نگاه کرد. از هر طرف هم که نگاه کنیم، این پدیده بسیار با شکوه و پرتلألو است. یک بار از طرف ارزش شهادت در پیشگاه پروردگار به این پدیده می نگریم، (البته) زبان ما قاصر است که بتوانیم در این باب ارزش والای شهادت را بیان کنیم. در روایتی است که وقتی هر خیر و هر ارزشی ملاحظه می شود ارزش والاتری از آن هست، تا به ارزش (شهادت) می رسد، (که می فرماید) بالاتر از ارزش شهادت چیزی نیست...
از یک بعد دیگر که نگاه می کنیم باز می بینیم که شهادت یک پدیده فوق العاده است چون همه خیرات و کارهای نیکی که انسان می کند، هر انسانی کار خود اوست. ولی شهادت محصولی از تلاش دسته جمعی یک مجموعه انسان است که یک نفر شهید می شود.
از بعد سوم هم که نگاه می کنیم باز می بینیم که این پدیده چقدر عظیم است؟! هرچه انسان نزدیک تر می شود عظمت آن بیشتر می گردد و آن تاثیر این قضیه در پیشرفت های عظیم هر ملتی است که متکی به شهادت شد. یعنی شهادت را بلد بود و هنر شهادت را یاد گرفت . (این ملت) برای همیشه سربلند است و هیچ قدرتی بر این ملت پیروز نخواهد شد. یک بعد دیگر در باب شهادت هم این است که همه باید پاسدار خون شهید باشند و از آن محافظت کنند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی