Mans Search For Meaning انسان در جسنجوی معنا (جنگل)

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
334

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Mans Search For Meaning انسان در جسنجوی معنا

انتشارات جنگل منتشر کرد:
کتاب ((انسان در جست‌‌و‌جو معنا)) شرح‌حال مشهور ((ویکتور فرانکل)) است که در سال 1944 به چاپ رسید. در این کتاب، او به بررسی تجربیاتش به عنوان یک زندانی در اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی در زمان جنگ جهانی دوم می‌پردازد. ((فرانکل)) صرفا خاطرات تلخ و اتفاقات ناگوار در اردوگاه‌های کار اجباری را بازگو نمی‌کند. در این کتاب، او به بررسی اندیشه‌هایی می‌پردازدکه در سخت‌ترین شرایط ممکن به زندگی ‌اش هدف و معنا بخشید، اندیشه‌هایی که شادی در ناگوارترین شرایط انسانی به او در حفظ و پرورش نگرش مثبت در زندگی بسیار کمک کردند. در کتاب کنونی، او از دیدگاه یک روان‌شناس اگزیستانسیالیست زندگی امیدوارانه تحت شرایط دشوار را مورد بررسی قرار می‌دهد.
((فرانکل)) به دقت شرایط خود و دیگر زندانیان را در آشویتس را بررسی می‌کرد. در شرایط سخت و دشوار، او به این نتیجه رسید که تمام آدم‌هایی که در آن برهه جان فشانی و فداکاری می‌کردند، همان کسانی بودند که بیش از همه امید به زندگی داشتند و اعمال آنان در واقع به این مفهوم جان می‌بخشید که هر چیزی را می‌توان از انسان گرفت یا او از داشتن چیزهای مهم در زندگی محروم ساخت، اما هرگز کسی نمی‌تواند انتخاب و نوع نگرش انسان را تحت شرایط دشوار و سخت به اجبار تغییر دهد.
در آن دوران سخت، ((فرانکل)) نیز تصمیم گرفت، انسانی ماحصل اندیشه و تصمیم و نگرش درونی خود باشد نه تاثیرات خارجی و فضای اردوگاه‌های کار در آنجا، او به درستی به مفهوم عمیق و ذاتی انسان برای رسیدن به معنای زندگی دست یافت. او از تمام تجربیات خود بهره گرفت و کتاب کنونی را به رشته تحریر درآورد تا نشان دهد چگونه می‌توان از درد و رنج برای رسیدن به خواسته و هدف خود و از همه مهم‌تر فهمیدن معنای زندگی استفاده کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی