The Spy جاسوس (جنگل)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
60

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب The Spy جاسوس

انتشارات جنگل منتشر کرد:

I am a woman who was born at the wrong time and nothing can be done to fix this. I don’t know if the future will remember me, but if it does, may it never see me as a victim, but as someone who moved forward with courage, fearlessly paying the price she had to pay

من زنی هستم که در زمان اشتباه به دنیا آمدم و هیچ کاری برای تغییر آن نمی‌توانم انجام دهم. نمی‌دانم آیا آیندگان مرا به یاد خواهند آورد یا نه،اگر هم مرا به یاد بیاورند، امیدوارم مرا به عنوان یک قربانی نگاه نکنند، بلکه به عنوان کسی که با شجاعت به جلو قدم برداشت و بهای آن را هم بدون ترس پرداخت.

پائولو کوئیلو Paulo Coelho در جدیدترین اثر خود زندگی یکی از مرموزترین زنان تاریخ را رشته تحریر در آورده : ماتا هاری تنها گناه این زن مستقل بودن بود! وقتی ماتا به پاریس رسید بی پول بود اما در طی چند ماه به مشهورترین زن پاریس تبدیل شد. به عنوان یک رقاص،تماشاچیان را به وجد آورده و شوکه کرد و به عنوان یک فاحشه، قوی‌ترین و ثروتمندترین مردان عصر خود را فریفت. اما سبک زندگی ماتاهاری باعث شد زندگی او تحت بدگمانی‌ها و سوء ظن‌ها قرار بگیرد. در آخرین نامه او و از زبان خودش آمده که "جاسوس" داستان غیرقابل فراموشی زنی است که این جرات را پیدا کرد که در مقابل سنت‌ها و رسوم ایستادگی کند و بهای نهایی را نیز پرداخت!

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی