لازم نیست سرکار دیوانه شوید

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
140

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب لازم نیست سرکار دیوانه شوید

انتشارات تعالی منتشر کرد:
چند وقت یک‌بار می‌شنوید که یک نفر می‌گوید «سر کار دیوانه‌کننده است»؟
شاید این جمله را به خودتان هم گفته باشید. برای خیلی از افراد، جمله «سر کار دیوانه‌کننده است» تبدیل به جریان عادی زندگی آن‌ها شده است؛ اما چرا این قدر دیوانه کننده؟
ما جیسون و دیوید هستیم و از سال 2003 در کنار هم شرکت بیس کمپ را اداره می کنیم . جیسون مدیرعامل شرکت و دیوید مدیر ارشد فنی شرکت است.ما، جیسون و دیوید ، تنها مدیران شرکت هستیم.
بیس کمپ ، هم نام شرکت ما و هم نام محصول تولیدی ماست. محصول ما با نام بیس کمپ یک برنامه کاربردی منحصر به فرد و مبتنی بر اَبر است که به شرکت ها کمک می کند تمامی پروژه ها و ارتباطات داخلی خود را در یک مکان سازماندهی کنند. وقتی همه چیز در بیس کمپ سازمان دهی شود، افراد می دانند که چه کاری باید انجام دهند ، همه می دانند که هرچیزی در کجا قرار دارد ، مشاهده اینکه هرچیزی در کجا قرار دارد آسان است و هیچ چیزی نادیده گرفته نمی شود.
ما در رابطه با اداره کسب و کار خود تجربیات زیادی اندوخته ایم .در این کتاب ما تجربیات خود را همراه با مشاهدات و درک خود از آنچه برای کسب و کاری سالم ، طولانی مدت و پایدار لازم است ، با شما در میان می گذاریم .همانند سایر توصیه ها ، سود و فایده شما ممکن است متفاوت باشد . نظرات و ایده های مطرح شده در این کتاب را همانند نکاتی الهام بخش برای تغییر بنگرید ، نه به عنوان وحی مُنزَل.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی