The Solitaire Mystery راز فال ورق (جنگل)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
73

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب The Solitaire Mystery راز فال ورق

انتشارات جنگل جاودانه منتشر کرد:
یوستین گوردر کتابThe Solitaire Mystery را قبل از کتاب موفقش یعنی دنیای سوفی، در سال 1990 منتشر کرد. برخلاف دنیای سوفی، این کتاب به صورت مستقیم نظریات فیلسوفان و نامشان را ذکر نمی‌کند و ممکن است خواننده حتی متوجه نشود که درگیر مباحث عمیق فلسفی شده‌است. کتاب The Solitaire Mystery نقد‌های مثبتی دریافت کرده‌است. وبسایت آمازون در نقد آن نوشته‌است: « یوستین گوردر موفقیت بین‌المللی باورنکردنی با دنیای سوفی، که یک داستان در مورد فلسفه غرب از زاویه دید یک دختر بچه بود، به‌دست آورد. کتاب راز فال ورق یک اثر قدیمی‌تر از او است که از زبان نروژی ترجمه شده‌است. این داستانِ شبه‌افسانه‌ای سَری به فلسفه هم می‌زند، هر چند کمتر از دنیای سوفی».
«پابلیشرز ویکلی» (Publisher’s Weekly) در مورد کتاب نوشته‌است: «علاقه‌مندان به کتاب پرفروش دنیای سوفی با استعداد ذاتی یوستین گوردر، این معلمِ نروژیِ سابقِ فلسفه، برای تبدیل مباحث پیچیده و گیج‌کننده به داستانی غیرقابل پیش‌بینی، جذب‌کننده و هیجان‌انگیز، آشنایی دارند. این رمان که قبل از دنیای سوفی در نروژ به چاپ رسیده‌ بود، یک کتاب غیرمتعارف و لذت‌بخش دیگر از گوردر است. گوردر در این کتاب، هر چند ساده‌تر از دنیای سوفی، خواننده را در بحث‌های پیچیده مانند سرنوشت و طبیعتِ بودن، راهنمایی می‌کند».
«بوک لیست» درباره کتاب توضیح داده‌است که: «گوردر، معلم سابق فلسفه دبیرستان و نویسنده کتاب پرفروش دنیای سوفی، استعداد و شوق خودش برای نشان دادن معنی زندگی را در این افسانه نمایان می‌کند. این رمان خلاقانه، همانند یک دست ورق به خوانندگان عرضه می‌شود، هر فصلش نماد یکی از ورق‌‌ها است و یکی از راز‌های داستان را برملا می‌کند. گوردر این داستان سحر‌انگیز را به قصد بیدار کردن کودک درون خواننده نوشته است».
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی