The Order Of Time نظم زمان (جنگل)

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
357

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب The Order Of Time نظم زمان

انتشارات جنگل جاودانه منتشر کرد:
کتاب The Order of Time با آمیختن علم فلسفه و فیزیک لایه‌‌های جدیدی را از مهم‌‌ترین مسئله در زندگی بشر، یعنی زمان، کشف می‌کند. زمان برای همه ما مسئله آشنایی‌ست و چیزهای زیادی درباره‌اش شنیده‌‌ایم. اما هرچه دانشمندان بیشتر درباره آن می‌‌آموزند، این مسئله پیچیده‌‌تر و اسرار‌آمیز‌تر می‌شود.
روولی با بیان ایده‌‌هایی از فلسفه، علم و ادبیات نشان می‌دهد که درک ما از زمان کاملاً به دیدگاه ما بستگی دارد و درک بهتری از آن، به ساختار، نحوه عملکرد مغز و احساسات ما وابسته است.
کتاب نظم زمان در حال حاضر یکی از پرفروش‌‌ترین کتاب‌‌ها در ایتالیا محسوب می‌شود و نویسنده آن، کارلو روولی یکی از خوش‌نام‌‌ترین نویسنده ها در این کشور است. این کتاب با یک فرهنگ‌‌سازی جدید، قدردانی هوشمندانه از زمان را به ما می‌‌آموزد. از نظر کارلو روولی، زمان یکی از بزرگ‌ترین معماهای بشر است و با فروپاشی آن می‌توان لایه‌‌های عمیق‌‌تری از آن را کشف کرد.
روزنامه نیویورک تایمز درباره کتاب می‌گوید: «بسیار خلاقانه است؛ روولی در فصل به فصل این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه کشفیات جدید در علم فیزیک، درک مشترک اکثر انسان‌‌ها از زمان را نابود می‌کند. بسیاری از توضیحات هوشمندانه کتاب، درباب علم و انسانیت، لحن ملایم و گاهی شاعرانه نویسنده، آدم را به یاد سبک نوشته‌‌های دانشمندان بزرگی چون لوئیس توماس و ریچل کارسون می‌اندازد.»
روزنامه وال‌‌استریت درباره کتاب می‌گوید: «این کتاب یک ارتباط هوشمندانه با یکی از عمیق‌‌ترین اسرار علم فیزیک برقرار کرده‌است. آقای روولی، که در واقع یک استاد بزرگ است، در این گنجینه کوچک درک عمومی ما را از ماهیت زمان از بین می‌برد. نظم زمان یک کتاب بسیار ارزشمند محسوب می‌شود که به سؤالات پیچیده ذهنی پاسخ می‌دهد و خواندنش بسیار لذت‌‌بخش است.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی