مشاوره و درمان سوگ

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
545

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مشاوره و درمان سوگ

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
بیست ‏و پنج سال از اولین چاپ کتاب مشاوره و درمان سوگ گذشته است. در طی این 25 سال تغییرات و چالش‌هایی در این رشته به‌وجود آمده است. برخی اثربخشی مشاوره سوگ را زیر سؤال برده‌اند و برخی دیگر پیشنهاد کرده‌اند که مشاوره سوگ می‌تواند تأثیر منفی در بعضی افراد سوگوار داشته باشد. آیا مشاوره سوگ غیرضروری، غیرمؤثر و مضر است؟ من قصد دارم که در این نسخه از کتاب به این مسائل بپردازم.
هنوز کسانی هستند که قصد دارند با این حرف‌ها که تکالیف سوگواری چیزی جز مراحل سوگواری نیستند و این تئوریِ مرحله‌ایِ سوگواری دیگر از مد افتاده است، این تکالیف را زیر سؤال ببرند. این باور به‏خاطر کوته‏فکری و درک ناقص از مدل تکلیفی و همچنین به‏خاطر شکست ما در افزایش اطلاعات و به‌روز کردن رشد این حیطه در ویراست‏های قبلی کتاب می‏باشد.
این کتاب منبع موثقی برای آگاهی و کار در زمینه سوگ می‌باشد. مثال‌های موردی مطرح‏شده در کتاب بسیار جالب و تأمل‌برانگیز است. کتاب می‌تواند راهنمایی برای مشاوران، روان‌شناسان و تمام متخصصانی که سعی در کمک به افراد سوگوار و داغدیده و تخفیف آلام بشری دارند و در نهایت راهنمایی برای مشاور در کار با سوگِ خودش باشد!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی