حاج قاسم سلام

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
202

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حاج قاسم سلام

انتشارات روایت فتح منتشر کرد:
بچه های غواص با چشم‌های نمناک به حاج قاسم نگاه می‌کردند.این حالت، نمایشی بود از دل‌شکستگی غواص‌ها.چند روز منتهی به عملیات، موقع نماز همه چشم‌هایشان خیس بود و گردن‌هایشان به نشانۀ تواضع در مقابل محبوب کج.صحبت‌های حاج قاسم به نقطۀ انتهایی رسید، او به امواج خروشان اروند که چند متر آن طرف‌تر پر شدت و سهمگین در جریان بود، اشاره کرد و با بغض گفت:« این آب را می‌بینید، این آب مهریه فاطمه زهراست. خدا رو به حق مهریه حضرت زهرا قسم بدید که امشب از این آب بگذرید و دل امام رو شاد کنید.» بغض ها ترکید و گردان ۴۱۰ غواص در میان بلور اشک‌ها غرق شد.
آنچه خواندیم برشی بود از کتاب حاج قاسم سلام نوشتۀ مجید سانکهن. او که نویسنده، روزنامه‌نگار و از فعالان حوزۀ رسانه است؛ این کتاب را از زبان حمیدرضا فراهانی، راوی رزمنده در۸ سال دفاع مقدس، در دو بخش از من و از تو تألیف کرده است.
بخش اول دل‌نوشته‌های راوی خطاب به حاج قاسم است که خاطرات زندگی خود راوی را تشکیل می‌دهد و بخش دوم به ماجرای آشنایی حمیدرضا فراهانی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراه شدن با ایشان در طول عملیات والفجر۸ و نقش مؤثر و حضور پررنگ حاج قاسم پرداخته است.
نویسنده تلاش کرده تا تصویری واضح از شیوۀ فرماندهی حاج قاسم در عملیات والفجر۸ با استناد به روایت‌های حضور حمیدرضا فراهانی در لحظه لحظه این عملیات ارائه دهد. از جذابیت‌های کتاب، شروع هر خاطره با سلام بر سردار شهیدان و طراحی زیبای جلد کتاب است.
تصویرزیبای حاج قاسم در دو زمان جوانی و میانسالی در لباس رزم و خدمت به میهن، زینت‌گر جلد کتاب و بهترین ترغیب کننده برای مطالعۀ آن است.
کتاب حاج قاسم سلام برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ و در ۲۷۲ صفحه توسط انتشارات روایت فتح راهی بازار نشر شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی