30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
داستان کوتاه ایرانی
من از گاوی که لگد می زند می ترسم

من از گاوی که لگد می زند می ترسم

(0)
نویسنده:

100,000ریال

90,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
55

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب من از گاوی که لگد می زند می ترسم

انتشارات شهید کاظمی منتشر کرد:
داستان‌ دارای ارتباط مضمونی با یکدیگر بوده و در قالبی دراماتیک هویت انسان ایرانی را مورد ژرف نگری قرار می‌دهد. آدم‌های این مجموعه داستان گاهی می‌دوند، گاهی کار می‌کنند و عرق می‌ریزند، گاهی در راه آرمان خود لگد می‌خورند و گاه می‌میرند. عده‌ای در دنیای این کتاب خود را گم کرده‌اند و دیگرانی هم به دنبال «اصل» خود می‌گردند. این مجموعه داستان در عین قصه‌گویی پر از نماد و نشانه بوده و می‌کوشد در ورای هر ماجرا نیشتری هم به اطوار دنیای مدرن و آدابش بزند.
گزیده متن
برای چندمین بار عرض اتاق را قدم زد. شاید محیط گرفته ی آنجا باعث می شد چیزی یادش نیاید. با خودش فکر کرد« چرا ان اتاق پنجره ندارد؟» اگر پنجره بود می توانست درش را باز کند و کمی هوای تازه تنفس کندو تنفس هوای تازه حتما کمکش می کرد تا همه چیز را بهتر به یاد باورد. شاید هم سیگاری می گیراند و بین هر پُک تا پک بعدی کل پرونده ی سال های مختلف عمرش را مرور می کرد.
رنگ فیروزه ای دیوارهای اتاق، نور سفید مهتابی، میز آهنی طوسی و آن تخت لعنتی کنار دیوار را فراموش کرد و چشم هایش رابست.باید خودش درون خودش پنجره می ساخت و درش را باز می کرد. باید همان جا داخل ذهنش سیگار آتش می زد و پشت سر هم کام می گرفت و با دودش ذهنش را نظم و نسق می داد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی